مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه از دهیاران و شوراهای بخش ماهیدشت خواست، به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در باشگاه‌داران اسب‌سواری، مرغداری‌ها و گاوداری‌ها و... را رصد کنند.
کد خبر: ۱۱۶۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸ 23 April 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، حمزه سلیمانی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: همایش دهیاران و شوراهای ۱۲۴ روستای بخش ماهیدشت در راستای آگاه‌سازی مردم اهالی منطقه در خصوص اجرای دستورالعمل ابلاغی از سازمان ملی مهاجرت مبنی بر ممنوعیت حضور اتباع غیرمجاز در استان کرمانشاه روز گذشته در ماهیدشت برگزار شد.

وی گفت: بخشداری ماهیدشت در فراخوانی به تمامی کشاورزان، کارفرمایان‌، باشگاه‌داران اسب‌سواری، مرغداری‌ها و گاوداری‌ها و ... اعلام کرده که طی مدت ۷ روز کارگران اتباع غیرمجاز را که در زمین‌های کشاورزی، کارگاه‌ها و واحدهای صنفی خود به‌کارگیری کرده را به‌صورت داوطلبانه و خودمعرف به اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه یا پلیس امنیت عمومی انتظامی استان معرفی کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه افزود: مقدمات بازگشت اتباع غیرمجاز فراهم شده، با اشراف کاملی که کارگروه کنترل و رصد اتباع غیرمجاز استان که متشکل از تمامی دستگاه‌های انتظامی، امنیتی اطلاعاتی و قضایی است از تمامی اتباع غیرمجاز ساکن در ماهیدشت دارد به قید فوریت کارگران شاغل و غیرمجاز در سطح بخش ماهیدشت را شناسایی و کارفرمایان متخلف نیز به دستگاه‌های ذی‌ربط جهت برخورد قانونی معرفی خواهند شد.

وی در پایان از، دهیاران و شوراهای بخش ماهیدشت خواست در صورت مشاهده به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در مراکز ذکر شده با شماره تماس ۱۱۰ پلیس امنیت عمومی انتظامی استان و یا۰۸۳۳۸۴۵۰۲۳۶ تماس گرفته و مراتب فوق را اطلاع دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار