رئیس کمیته امداد هلیلان:
غلامی از آغاز بکار ۷ کانون فرهنگی در هلیلان خبر داد و گفت:در طول تابستان بیش از ۲۰۰ مددجو از برنامه‌های این کانون‌ها بهره مند می‌شوند.
کد خبر: ۹۷۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 11 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ در آیینی که به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس و با حضور مسئولان استانی و شهرستان هلیلان در محل کمیته امداد این شهرستان برگزار شد کانون‌های اوقات فراغت مددجویان کمیته امداد این شهرستان فعالیت خود را آغاز کردند.

 غلامی رئیس کمیته امداد هلیلان  اظهار داشت: امروز به صورت همزمان تعداد هفت کانون فرهنگی محله محور با شعار نشاط، معنویت، مهارت محوری، فعالیت خود را آغاز و در طول تابستانی بیش از ۲۰۰ مددجو که عمدتاً دانش آموزان ودانشجویان این شهرستان هستند از برنامه‌های مجازی و حضوری این کانون‌ها بهره مند می‌شوند.

او با اشاره به برنامه‌های مرتبط به حوزه جوانان و نوجوانان و با توجه به فرصت مناسب تابستان توجه مضاعف صورت گیرد عنوان کرد: نگاه به مقوله غنی‌سازی اوقات فراغت در حوزه فرهنگی کمیته امداد و برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، مهارتی، نشاط و پویایی مخاطبین اولویت مهم کمیته امداد در حوزه آموزشی و فرهنگی است.

غلامی با عنوان اینکه برنامه‌های این کانون‌ها با محوریت مساجد، محلات و روستا‌ها برای دانش‌آموزان و دانشجویان اجرا می‌شود افزود: فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و مهارتی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در اولویت فعالیت‌های کانون‌های تابستانی امسال برای مخاطبین قرار گرفته و برنامه‌ریزی شده است تا با استفاده از مربیان توانمند و مجرب در مناطق روستایی زمینه حضور و مشارکت مخاطبین در قالب برنامه‌های مجازی و حضوری فراهم شود.

او تصریح کرد: برای فعالیت این کانون‌ها در شهرستان هلیلان که با هدف تقویت بنیه دینی، ارتقاء سبک زندگی و مصون سازی خانواده‌های مورد حمایت به عنوان یکی از رسالت‌ها و ماموریت‌های کلان کمیته امداد صورت می‌گیرد ۱۸ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار