مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از فعالیت ۱۰۰ کانون فرهنگی برای خدمت به مددجویان استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۶۴۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 30 August 2018

 به گزارش تابناک ایلام، ضیاء رضایی در همایش فرهنگی و آموزشی مددجویان این استان و آیین گشایش نمایشگاه تهدیدهای فضای مجازی با عنوان اینکه فعالیت‌های فرهنگی از اقدامات برجسته کمیته امداد است گفت: این نهاد در عرصه‌هایی گوناگونی به نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کند که یکی از این عرصه‌ها حوزه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی اوقات فراغت یکی از برنامه‌های فرهنگی این نهاد است افزود: هم‌اکنون ۱۰۰ کانون فرهنگی در این استان درزمینهٔ های اوقات فراغت و برنامه‌های آموزشی برای خدمات‌دهی به مددجویان این استان در حال فعالیت هستند که عمده آن‌ها در مناطق روستایی و محروم این استان فعالیت دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: بیش از ۱۳ هزار دانش‌آموز و دانشجو امسال از برنامه‌های این کانون‌ها استفاده می‌کنند و در این زمینه ۷۶۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

رضایی با اشاره به اینکه اعزام مددجویان به اردوهای داخل و خارج استانی از برنامه‌های مهم این کانون‌ها است افزود: اعزام به اردوها قبلاً صرفاً مختص به دانش آموزان بود اما هم‌اکنون سرپرستان و دیگر اعضای خانواده‌های مددجو نیز از این اردوها استفاده می‌کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار