مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد؛
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  گفت:  طرح نوسازی شبکه آب شرب روستای گنداب شهرستان آبدانان  بطول ۷۰۰۰ متر اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۷۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰ 10 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر نوراله تیموری اظهار داشت: به منظور از مدار خارج کردن شبکه فرسوده قدیمی، مدیریت شبکه توزیع، این شرکت با رعایت کامل استانداردهای لازم، علاوه بر نصب شیرآلات کنترلی شبکه توزیع، و احداث حوضچه های شیرآلات، اقدام به نوسازی شبکه آب شرب روستای گنداب بطول 7000 متر نمود.

وی افزود: برای اجرای شبکه توزیع از لوله های پلی اتیلن با اقطار 20 تا 160 ميلي متر استفاده شده که با اجرای آن تعداد 350 انشعابات آب این روستا استاندار سازی و نصب گردید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با بیان اینکه اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی به منظور مدیریت مصرف همچنان در دستور کار است افزود: شرکت آب و فاضلاب برای اجرای این طرح، 1 میلیارد و 275 میلیون تومان اعتبار هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی این روستا باعث افزایش فشار آب می‌شود، افزود: با اجرای این عملیات ضمن ارتقای خدمات، شاهد جلب رضایت مشترکان روستای مذکور از وضعیت آبرسانی هستیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار