دادستان شهرستان دنا پیش از خطبه های نماز جمعه سی سخت مطرح کرد؛
دادستان دنا گفت:هر کجا مردم احساس کنند که ورود دستگاه قضا برای رسیدگی به موضوعی لازم است آن را به ما اطلاع داده و یقین داشته باشند ما وارد شده و رفع خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۷۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ 25 June 2021

امنیت،معیشت و بهداشت مردم  را در اولویت کاری خود قرار دادیم/ رفع تصرف 155 هکتار از اراضی ملی توسط دستگاه قضا/جامعه ای موفق تر است که الهی و قرآنی اداره شود/با کسانی که می خواهند بین ملت و نان ملت فاصله ایجاد کنند به شدت برخورد خواهیم کرد/ حجت السلام مصباح نژاد برای شهرستان دنا یک نعمت استبه گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، دادستان شهرستان دنا ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اشاره به تلاش های بی وقفه دستگاه قضایی شهرستان دنا جهت احیای حقوق عامه،برخوردهای قاطع و شفاف با مفسدان مالی و بازگرداندن حق مردم کرد و گفت:منصب قضا و قضاوت و همه کسانی که در این امر دخیل هستند از مهمترین وحساسترین  مناصب اجتماعی هستند.

وی گفت:دستگاه قضایی شهرستان دنا همواره در کنار مردم و برای مردم خواهد بود تا جایی که در سال گذشته 11 هزار پرونده را رسیدی و مخدومه کردیم.

دادستان شهرستان دنا ضمن اشاره به حمایت از حقوق شهروندی و رعایت آن توسط دستگاه قضایی دنا صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مطالبات به حق مردم را از رسالت‌های مهم دستگاه قضایی شهرستان دنا دانست.

وی در ادامه بیانات خود با دفاع از عملکرد امام جمعه شهر سی سخت وجود ایشان را برای شهرستان دنا و شهر سی سخت یک نعمت دانست و گفت:حجت السلام مصباح نژاد علاوه بر رسالت کاری خود همه مدیران و افراد را دور خیمه گاه انقلاب جمع کرده و با یک رفتار عالمانه تمام مفاهیم و ارزشهایی را که یک جامعه برای حرکت به سوی کمال و سعادت لازم دارد به صورت وصف ناپذیر ترویج و گاهی وادار می کند.

وی گفت:در تمام بحران های اخیر شهرستان دنا کلام امام جمعه سی سخت گره گشاه بود و با هزینه های شخصی خود برای جلب نظر مدیران کشوری از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

غریب پور بهداشت و سلامت مردم دنا را از اولویت های کاری خود دانست و گفت:تمامی رستوران ها،سوپر مارکت های بزرگ و کوچک،قصابی ها و تمام مکان هایی که با سلامت مردم ارتباط داشتند مورد پایش بود و با متخلفین برخورد جدیدی داشتیم.

وی بیان کرد:اگر امنیت حق مردم است ما شبانه روز با تشکیل کارگروه های مختلف به صورت مستمر و مداوم پایش می کنیم و کسانی که مخل امنیت باشند هم سریع و هم شدید برخورد می کنیم.

دادستان دنا در ادامه منابع ملی و منابع طبیعی را حق مردم دانست و افزود:در یک سال گذشته برای قریب به 300 هکتار اراضی ملی پرونده قضایی تشکیل شد و 155 هکتار را رفع تصرف کرده و به بیت المال برگردانده شد.

غریب پور افزود:یک جامعه را به تنهایی قانون نمی تواند اداره کند بلکه جامعه زمانی موفق خواهد بود که الهی و قرآنی اداره بشود چرا که در جامعه الهی و قرآنی مدیر و کارمند می فهمد که نباید در کار مردم کم کاری ایجاد نمود و بایستی با تمام وجود برای مردم کار کرد و در این جامعه است که مدیر و کارمند می فهمد که اختلاس و پارتی بازی حرام است.

وی گفت:وقتی یک جامعه الهی و اسلامی باشد حتی آن مغازه دار و کاسب کار و سایر اصنافی که با معیشت مردم ارتباط دارند می فهمند که احتکار و گران فروشی حرام است.

دادستان دنا در پایان اشاره به آن دسته از افرادی که قصد دارند بین ملت و نان ملت فاصله ایجاد کنند تاکید کرد:برخورد دستگاه قضا با عاملان این امر سخت و شدید خواهد بود.

غریب پور بیان کرد :هر کجا مردم احساس کنند که ورود دستگاه قضایی برای رسیدگی به موضوعی لازم است آن را به ما اطلاع داده و یقین داشته باشند ما وارد شده و رفع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار