فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:عرصه انتخابات عاشورای دیگری است که مشارکت بالای مردم در این عرصه و انتخاب فردی‌ متدین و انقلابی‌ در کسوت ریاست جمهوری، ضمن خنثی کردن همه دسیسه های دشمنان ملت ایران، مسیر ترقی و توسعه کشور را برای چهار سال آینده تضمین می کند.
کد خبر: ۹۶۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 05 June 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال شاکرمی افزود:عرصه انتخابات عاشورای دیگری است که مشارکت بالای مردم در این عرصه و انتخاب فردی‌ متدین و انقلابی‌ در کسوت ریاست جمهوری، ضمن خنثی کردن همه دسیسه های دشمنان ملت ایران، مسیر ترقی و توسعه کشور را برای چهار سال آینده تضمین می کند.

وی گفت:هرچند بخاطر تحریم های استکبار جهانی در بعد اقتصادی با مشکلاتی روبه رو هستیم اما به یمن هدایت داهیانه‌ مقام معظم رهبری و فداکاری شهیدان و خانواده های آنان در بعد نظامی دارای دست برتر منطقه هستیم و امروز مراکز حساس نظامی و امنیتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی‌ و حامیان منطقه ای آن‌ در تیررس موشک های مدرن جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

شاکرمی بیان  داشت:امام امت عارف واصلی بود که با تاسی از منش پیامبر اکرم(ص) محشری را بپا کرد و همانند بعثت رسول اعظم(ص) پژواک آن تمامی دنیا را فرا گرفت که رهآورد ماندگار آن ایجاد نهضت بیداری اسلامی و عزت مسلمانان‌ در اقصی نقاط‌ دنیاست./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار