معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت:برگزاری تریبون آزاد انتخابات تنها با اخذ مجوز از فرمانداری و در یک مکان از پیش تعیین شده و همچنین با حضور نیروی انتظامی و دستگاه های نظارتی انتخابات امکانپذیر است.
کد خبر: ۹۶۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 03 June 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ الیاس فتاحی افزود: برگزاری تریبون آزاد انتخابات تنها با اخذ مجوز از فرمانداری و در یک مکان از پیش تعیین شده و همچنین با حضور نیروی انتظامی و دستگاه های نظارتی انتخابات امکانپذیر است.

وی گفت:برگزاری تریبون آزاد انتخابات بدون مجوز در فضاهای پرتراکم شهر علاوه بر ایجاد تجمع و تراکم جمعیت، از یک سو موجب افزایش شیوع کرونا و از سوی دیگر حاشیه سازی های انتخاباتی را به دنبال خواهد داشت.

فتاحی ادامه داد:شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است و حضور پرشور مردم از یک سو موجب یاس دشمنان و از سوی دیگر به مشروعیت بخشی نظام منجر خواهد شد.

وی گفت: در شرایط فعلی با توجه به اینکه دشمنان نظام سعی در کاهش مشارکت مردمی دارند، ضرورت دارد مشارکت مردم در این انتخابات بسیار پررنگ تر از ادوار گذشته باشد.

فتاحی افزود:: مردم این استان با توجه به اینکه در ادوار گذشته انتخابات بالاترین مشارکت مردمی را به ثبت رسانده بازهم با آگاهی کامل در انتخابات حضور خواهند یافت./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار