فرماندار مهران اعلام کرد که ۲۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان مرزی در سیزهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی واجد شرایط رای دادن هستند.
کد خبر: ۹۶۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 22 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ اسد قاسمی اظهار داشت : یکی از مهمترین موضوعاتی که پیش رو داریم دو انتخاب پر حجم و اثرگذار ریاست جمهوری و شوراهاست که انتخاب ریاست جمهوری در عرصه بین المللی اقتدار کشورمان را بالا خواهد برد و انتخابات شوراها در حوزه محلی برای عمران و آبادانی حوزه شهری و روستایی حائز اهمیت است.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و فراهم نمودن زمینه حضور گسترده در انتخابات پیش رو باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد ضمن اینکه تصمیم گیری‌ها، اقدامات و حتی رفتار عوامل برگزار کننده باید به نحوی باشد که منجر به حضور حداکثری شود.

فرماندار مهران تاکید کرد: امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا یکی از موضوعات مهم در برگزاری انتخابات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع این بیماریست که برای این امر نیز در شعب اخذ رای برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

قاسمی یادآور شد: ۳۳ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط هیات اجرایی در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به وضعیت ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۳۷ نفر برای شورای شهر و روستا در این شهرستان مرزی نام نویسی کردند که از این تعداد ۲۵ در شهر مهران و ۱۲ نفر نیز شهر صالح آباد است.

فرماندار مهران تاکید کرد: ۹۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در بخش‌های مختلف برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در این شهرستان بر عهده دارند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار