مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: چالش شفافیت آزمونی برای راستی آزمایی نامزدهای شورای شهر کرمانشاه است.
کد خبر: ۹۶۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 20 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،حجت الاسلام یوسف احمدی با اشاره به اقدام خبرگزاری مهر در راه اندازی این چالش با همکاری جنبش ازما برای ارزیابی شایستگی‌های نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر در کرمانشاه، اظهار کرد: شفافیت علی الخصوص برای نامزدهای انتخاباتی خوب است و جامعه نخبگانی در کرمانشاه به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: آنچه این سال‌ها در جامعه به عنوان دغدغه مردم مطرح می‌شود عدم شفافیت در هزینه و درآمد نامزدهای شورای اسلامی شهر است و این اقدام خبرگزاری مهر به رفع این ابهام کمک می‌کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: باید سعی شود زیر ساخت و بستر حضور همه نامزدهای شورای شهر در «چالش شفافیت» آماده شود و حضور نامزدها در این چالش توسط مردم، رسانه‌ها و جامعه نخبگانی مطالبه شود.

احمدی خاطرنشان کرد: شفافیت حق مردم است و همه کسانی که می‌خواهند رأی بدهند حق دارند در خصوص اهلیت و شفافیت نامزدها تحقیق کنند.

وی با اشاره به اینکه رأی مردم امانتی به دست نمایندگان خواهد بود، گفت: نامزدهای شورای اسلامی شهر باید میزان شفافیت خود را به موکلین ثابت کنند و در همه سال‌های نمایندگی امانتدار رأی مردم باشد.

احمدی خاطر نشان کرد: امیدواریم نامزدهای شورای اسلامی شهر با مشارکت در این چالش، تابوی عدم شفافیت را شکسته و مطالبه شفافیت مردم را به درستی پاسخ دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار