کد خبر: ۹۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷ 16 September 2015
رییس اداره بهزیستی چرداول گفت: 15 میلیارد ریال به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در طول یکسال گذشته پرداخت شده است.
به گزارش تابناک ایلام،محمد هوشمند در گفت و گو با خبرنگار تابناک ایلام اظهار کرد: یک هزار و 800 خانوار با جمعیت 2 هزار و 100 نفر در شهرستان چرداول از خدمات حمایتی سازمانی بهزیستی استفاده می کنند.
وی با اشاره به خدمات این سازمان به مددجویان در طول سال گذشته افزود: پرداختی بهزیستی به افراد نیازمند و معلول در قالب های مستمری ماهیانه، عیدی، کمک هزینه های موردی، ایجاد اشتغال، ساخت مسکن، درمان، بیمه، کمک هزینه های تحصیلی، شهریه دانشجویی، ازدواج و تهیه جهیزیه نوعروسان بوده است.
رییس بهزیستی چرداول مهم ترین برنامه های بهزیستی در سال جاری را توانمند سازی و خودکفایی مددجویان، اشتغالزایی، تهیه مسکن ، بیمه افراد تحت پوشش، کمک به ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه هدف و استقلال در زمینه های اقتصادی، تحصیلی، آموزشی، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با اولویت برنامه های آموزشی و فرهنگی عنوان کرد.
هوشمند ادامه داد: زمینه اشتغال 26 خانوار مددجوی بهزیستی در طول یکسال گذشته با پرداخت 850 میلیون ریال تسهیلات فراهم شده است.
وی یادآور شد: همچنین در مدت یاد شده 600 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به 53 نفر از دانشجویان تحت حمایت بهزیستی چرداول پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار