معاون سیاسی فرماندار دهلران؛
معاون سیاسی فرماندار شهرستان دهلران گفت : باتوجه به افزیش مبتلایان بیماری سالک در شهرستان همه دستگاه های اجرایی شهرستان مکلف هستند در بحث مبارزه با بیماری سالک پای کار باشند.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 17 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عیسی درویشی در جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی شهرستان اظهار داشت : متاسفانه در حاشیه شهر دهلران نخاله های ساختمانی فراوانی از گذشته تجمیع شده است که همین باعث شده روند بیماری سالک در این شهرستان بالا بروند.

وی بیان داشت: کارگروه سلامت به صورت جدی موضوع بیماری سالک و مبارزه با آن در دستور کار خود قرار دارد و در این راستا نیز اجرای مصوبات توسط ادارت به صورت جدی دنبال می شود.

درویشی با اشاره به اینکه بیماری سالک بومی منطقه است و ریشه کنی آن امکان پذیر نیست، افزود: با اطلاع رسانی و آموزش افراد و برگزاری سمینار های تخصصی درباره این بیماری می توان آمار این بیماری را کاهش داد.

معاون سیاسی فرماندار دهلران افزود: با توجه به انباشت نخاله های ساختمانی در جنوب شهر خوشبختانه درسالهای قبل شهرداری اقدمات خوبی در راستای جمع آوری این نخاله ها انجام داده بود ولی مجدد انباشت زباله در جنوب شهر سبب شده که کانون های بحرانی در مناطق شکل بگیرد وباید همه دستگاه های عضو پای کار باشند تا مجدد مناطق پاکسازی شوند ./م

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار