سرپرست انتظامی شهرستان سیروان گفت:با ادامه شیوع و گسترش ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت عمومی جامعه امسال مراسمی تحت عنوان چهار شنبه آخر سال در هیج منطقه یا نقطه‌ای از استان برگزار نخواهد شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 15 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ هادی گندمی افزود: پلیس در این خصوص با افرادی که قصد بر هم زدن آسایش مردم را داشته باشند برخورد قاطع می‌کند و در این خصوص به هیچ وجه با متخلفان مدارا نخواهد کرد.

وی ادامه داد:در عین حال پلیس ضمن ارج نهادن به این گونه آیین‌ها همه ساله برای این روز اقدامات پیشگرانه‌ای نیز مورد توجه قرار داده که برخورد با توزیع و تولید کنندگان مواد محترقه و افرادی که به طرق مختلف قصد بر هم زدن آسایش و امنیت مردم را داشته باشند با قاطعیت برخورد کرده است.

سرهنگ گندمی بیان داشت: امسال متاسفانه درگیر ویروس کرونا از نوع جهش یافته انگلیسی که در حال گردش و فراگیر شدن است هستیم و طبیعتا همانگونه که مسئولان حوزه پزشکی و درمانی تاکید داشتند مردم باید از تجمع بطور جد پرهیز کنند.

وی مطرح کرد:با ادامه شیوع و گسترش ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت عمومی جامعه امسال مراسمی تحت عنوان چهار شنبه آخر سال در هیج منطقه یا نقطه‌ای از استان برگزار نخواهد شد./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار