مدیرعامل سازمان آتش نشانی ایلام
مدیرعامل سازمان آتش نشانی ایلام گفت: ۶۰ نیرو در قالب ۱۲ گروه امدادی و عملیاتی برای مقابله با حوادث ناشی از چهارشنبه سوری در وضعیت آماده باش قرار دارند.
کد خبر: ۷۲۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 19 March 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ حبیب شریفی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی ایلام اظهار داشت: ۶۰ نیرو در قالب ۱۲ گروه امدادی و عملیاتی برای مقابله با حوادث ناشی از چهارشنبه سوری در وضعیت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: گروه‌های امدادی و عملیاتی از ساعت ۱۶ عصر روز چهارشنبه تا اواخر شب در مناطق مختلف شهر ایلام حضور دارند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی ایلام تصریح کرد: نیروهای امدادی و عملیاتی در ۱۲ نقطه حادثه ساز شهر ایلام مستقر می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته ۴ نفر بر اثر بازی با مواد محترقه در سطح استان مصدوم شدند که امیدواریم امسال شاهد رخ دادن این اتفاقات ناگوار نباشیم.

شریفی اظهار داشت: دولت و نظام به ‌هیچ ‌وجه مخالف شادی مردم در چهارشنبه آخر سال نیست بلکه برخورد با مختل‌کنندگان نظم عمومی است.

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی ایلام عنوان کرد: فرهنگ‌سازی در این زمینه علاوه بر اینکه یکی از وظایف ادارات و نهادهای فرهنگی است، وظیفه رسانه‌ها نیز است.

گفتنی است در چهارشنبه آخر سال خانواده‌ها در محله و کوچه دور هم جمع شده و آتش‌های کوچکی به صورت کپه ماندن برپا می‌کنند.مردم معتقد هستند برگزاری این آیین موجب دفع بیماری و مریضی و برطرف شدن زردی رنگ و نشاط و شادابی و سرخی می‌شود به همین خاطر با عشق و علاقه زیاد هر ساله این آیین را برگزار می‌کنند./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار