مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام گفت:طرح جامع پدافند غیرعامل استان تدوین و آماده شده که از این به زودی رونمایی می شود.
کد خبر: ۹۴۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 10 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛آیت قیصربیگی اظهار داشت: این برنامه ها در قالب طرح جامع پدافند غیرعامل، به منظور ایمن سازی و با هدف حفاظت از زیرساخت‌های استان طراحی شده است که در قالب کارگروهای مختلف برای اجرا به دستگاه های مربوطه سطح استان ابلاغ شده اند.

وی با تاکید بر اولویت گذاری طرح های مهم این حوزه توسط دستگاه های ذی ربط، یادآور شد: دستگاه های اجرایی مربوطه، لازم است در بودجه ریزی طرح ها و پروژه های هدف گذاری شده در حوزه پدافند غیرعامل نسبت به تخصیص اعتبارات لازم اقدام کنند.

قیصربیگی افزود: این طرح ها در ابتدا به تصویب شورای پدافند غیرعامل رسیده است و بر اساس توافقات سه گانه بین وزارت کشور، ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان پدافند غیرعامل کشور مقرر شده نتایج مطالعات طرح جامع پدافند غیرعامل استان ها مبنای برنامه های این حوزه در ادارات دولتی برای سال ۱۴۰۰ قرار گرفته و عملیاتی شود.

وی خاطرنشان کرد: هر گونه بی توجهی و قصور نسبت به اجرای برنامه های طرح جامع پدافند غیرعامل در دستگاه مربوطه، متوجه بالاترین مقام آن دستگاه است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام خاطرنشان کرد: برنامه های طرح جامع پدافند غیرعامل برای دستگاه های مرتبط لازم الاجرا است و عدم اجرایی شدن این طرح ها پیگرد قانونی دارد./م

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار