فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بر نقش و جایگاه پدافند غیر عامل در افزایش اقتدار ملی تاکید کرد و گفت: سپاه از برنامه های پدافند غیر عامل در این استان مرزی حمایت می کند.
کد خبر: ۹۳۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 06 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار جمال شاکرمی در دیدار با سردار مطیعی معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور که با حضور رئیس پدافند غیرعامل وزارت نفت، مدیرعامل پالایشگاه گاز استان و مدیرکل پدافند غیرعامل استان برگزار شد.

وی افزود : امروز موضوع پدافند غیرعامل در نگاه مسئولان مغفول مانده است ، هرچقدر در پدافند غیرعامل قوی باشیم به همان اندازه برای دشمن عامل بازدارندگی ایجاد خواهد شد.

فرمانده سپاه استان بر لزوم ایجاد ملاحظات پدافند غیرعامل در اجرای زیرساخت‌ها تاکید کرد و گفت: اگر پروژه‌ای با نگاه پدافند غیرعامل اجرا شود، ضمانت و امنیت آن طرح بالا از می‌رود.

وی یادآوری شد: لازم است به تناسب ضرورت پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف فرایند آموزش نیز تقویت شود.

فرمانده سپاه استان ایلام از اعلام آمادگی سپاه و بسیج در مشارکت و اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: سپاه و بسیج همیشه آماده است از اقتدار و امنیت استان و کشور به شایستگی دفاع کند و در هر برنامه‌ای در این زمینه پیشگام خواهد بود.

وی افزود: برای آمادگی بیشتر در حوزه پدافند غیرعامل لازم است مانورهای و رزمایش‌های بیشتری اجرا شود.

سردار شاکرمی با بیان اینکه سپاه و بسیج در حوزه‌های مختلف پدافند غیرعامل چون زیستی، مرزی و بیوتروریسم نقش آفرینی می‌کند، گفت: از امور پدافند غیرعامل استان حمایت می‌کنیم./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار