تابناک کهگیلویه وبویراحمد
می‌دانم که دلتان برای صندلی های همیشه “سبز” بهارستان تنگ شده است. می‌دانم که دلتان برای نطق‌های پیش از دستور و استیضاح و حذف و … لک زده است
کد خبر: ۹۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 14 September 2015
تابناک کهگیلویه وبویر احمد;این روزها مخاطبان رسانه،نویسندگان،سیاسیون و تقریبا همه افرادی که به نوعی به سیاست مربوط می شوند در حال رسد مسائل و اتفاقات سیاسی شکل گرفته پیرامون خود هستند. طی روزهای گذشته خبری از بازگشت احتمالی دکتر ستار هدایت خواه چهره سرشناس اصولگرایان زمزمه شد.این اتفاق باعث تفسیرها وتحلیل ها وجهت گیری هایی شده است .نمونه ای از این نوشته ها که با زبان انتقاد و بسیار تندی نوشته شده در زیر آورده شده است.
یاسرکریم زاده
جناب آقای هدایتخواه؛
 استاد محترم مدرسه و مسجد و دانشگاه؛
با سلام
می‌دانم که دلتان برای صندلی های همیشه "سبز” بهارستان تنگ شده است. می‌دانم که دلتان برای نطق‌های پیش از دستور و استیضاح و حذف و … لک زده است. و خوب می‌دانم که باز بر شما "تکلیف” خواهد شد که بر همه‌ی ما منت نهید و بعد از یک پروسه‌ی تکراری تبلیغاتی که "دکتر بیا دکتر بیا” "من نمیام” مجدداً اخلاق مدارانه در میدان انتخابات و با هدف احیای غرور ملی و منطقه‌ای پا به عرصه خواهید گذاشت.
اما برادر ارزشی من! ذکر چند نکته از شاگرد حقیرتان را پذیرا باشید:
۱- شما را زیرک تر از آنی می بینم که در انتخابات شرکت کنید: "المومن کیض”
زیرا هنوز مردم خاطرات تلخ دوران پراسترس و پرخفقان مسئولیت شما را فراموش نکرده‌اند. چهره، رفتار و مدیریت تلخ یکی از سرسخت‌ترین مدیران شما در دانشگاه یاسوج، هنوز کام بسیاری از دلسوزان این نظام و انقلاب را تلخ می‌کند.
۲- مردمی که به شما جواب منفی دادند تنها به شخص شما نبود. به جریانی بود که دیگر تمایل نداشتند تا به انحصارطلبی و جریان حزبی در ادارات و سازمانها روبرو شوند. مردم بنا نهاده بودند که بین "بد” و "بدتر” انتخاب کنند و شما چه تلخ "بدتر” بودید. اندکی به خود آیید که چرا در نظر مردم "بدتر” شدید.
۳- کسی که بعد از شما سکان نمایندگی این مردم را در دست گرفت هرگز به دنبال "حذف” نبود. هر چه بود و هست به حساب تشخیص مردم، اما اگر "پادزهر” نداشت، "زهر” هم نداشت. تلخی "زهر” تفکر و شیوه‌ی مدیریتی آن سالها هنوز آزارمان می‌دهد.
۴- گویی به تازگی از سوی هواداران شما تز "یا هدایتخواه یا سیدباقر” طرح شده است و این خنده‌دارترین نمایشنامه‌ی دنیاست!!!
و بر همگان مسلم است که "صدق” شما با اصلاح‌طلبان هیچگاه "صاف” نمی‌شود. پس خود را به "صافی” مردم نسپارید که دانه درشت ها جا می مانند. سعی نکنید با این کار از چهره کاریزماتیک این مردم یعنی "سیدباقر موسوی جهان آباد” نان قرض کنید. این مردم خود بارها نشان داده‌اند که در چه درجه‌ای از تشخیص هستند.
۵- "حکمیت” و تاریخ حکمیت، بار سنگینی به دوش ما گذاشته است. سعی نکنید با قدسی کردن حضورتان در انتخابات و استفاده از تعابیر تاریخی چون حکمیت، بر حضور خود صحه بگذارید. با دوستان خود حداقل صادق باشید. شما تمایل شدید بر حضور دارید و بر همگان روشن است اما لطفاً نیایید!!!
یادداشت "تلخی” بود – می‌دانم – کامتان شیرین…
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
خیلی سعی کردی نیت و غرض شخصیتو پشت جملات قشنگت پنهون کنی... عزیز دل من میخوای برای زارعی تبلیغ کنی شجاعانه تبلیغ کن.این حرفهای بچه گانه چیه میزنی... نکنه میخوای هدایتخواه رو با زارعی مقایسه کنی؟؟؟ خودت هم میدونی این کجا و آن کجا..
شماها هم حناتون رنگی نداره دیگه.. حرفهای قشنگتون و چک پولهاتون دیگه خریداری نداره... ما نمیگیم قبلیها خوب عمل کردن. ضعیف بودند که امثال شما رشد پیدا کردین و تونستین عرض اندام کنین وگرنه خوب میدونین همچین توانایی در وجود شما نبوده و نیست... قبلیها اگه خشک مقدس هم بودند بهتر از منافق و دورویی بودن شماهاست.
ممنون میشم تابناک عزیز این جوابیه رو منتشر کنید.چون نظریه این فیلسوف بزرگ خخخخ فقط مختص تعدادی انگشت شمار نوچه های آقای میلیونره
بویراحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
کی از شما خواسته بیایید و به استاد هدایت خواه مشاوره بدید اصلا شما در این حد و اندازه نیستید و استاد خودش کارش را خوب میداند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار