رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: با توجه به افزایش حجم مراجعات شهروندان به مراکز تعویض پلاک برای رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامت آحاد جامعه در مقابله با ویروس کرونا ، فرآیند اینترنتی نمودن خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک در دستور کار پلیس راهور ناجا قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 29 January 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ ابوالفضل کهزادی گفت: هوشمند سازی و ارائه فرآیند‌های خدمات غیرحضوری به مراجعان از برنامه‌های اساسی پلیس راهور بوده و با انتشار ویروس کرونا شتاب بیشتری گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان،اظهار کرد: در گام اول برای جلوگیری از ایجاد صف‌های طولانی در مراکز، سامانه نوبت دهی اینترنتی در مهرماه امسال در مراکز تعویض پلاک سراسر کشور عملیاتی و اجرایی شد.

کهزادی با اشاره به گذشت ۴ ماه از راه اندازی طرح نوبت دهی اینترنتی در مرکز تعویض پلاک استان، ادامه داد: این سیستم نوبت دهی اینترنتی دارای مزایای فراوانی نسبت به روش‌های سنتی و قدیمی است که برخی از مزایای این طرح عبارت است از هوشمند سازی پلیس ، افزایش رضایت شهروندان و کارکنان ، جلوگیری از دلالی و فساد مالی ،کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش هزینه و مصرف سوخت ./ع

بیشتر بخوانید:

نوبت‌دهی تعویض پلاک در استان ایلام اینترنتی شد

آیا تعویض پلاک در ایلام آسان می شود؟ / پلیس، چه اقداماتی را در این راستا اندیشیده است؟

شهروندان ایلامی در مراکز پلاک گذاری ازدحام نکنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار