رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به اینکه مرکز تعویض پلاک به دلیل کثرت مراجعان از مکان‌های پر ریسک در زمینه انتقال ویروس محسوب می‌شود از مراجعان خواست به منظور حفظ سلامت خود ضمن رعایت فاصله گذاری فیزیکی و نکات بهداشتی، وسایل حفاظت شخصی نظیر ماسک و دستکش در زمان مراجعه به این مرکز به همراه داشته و استفاده کنند.
کد خبر: ۸۴۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 19 April 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ ابوالفضل کوهزادی بابیان اینکه طبق ابلاغیه راهور ناجا از امروز مرکز تعویض پلاک ایلام بازگشایی می‌شود، افزود: تا زمانی که تمامی ضوابط بهداشتی ابلاغی و طرح فاصله گذاری اجتماعی در این مرکز اجرا و مورد تایید کارشناسان بهداشت قرار نگیرد هیچ گونه خدماتی به مراجعین ارائه نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرکز تعویض پلاک به دلیل کثرت مراجعان از مکان‌های پر ریسک در زمینه انتقال ویروس محسوب می‌شود از مراجعان خواست به منظور حفظ سلامت خود ضمن رعایت فاصله گذاری فیزیکی و نکات بهداشتی، وسایل حفاظت شخصی نظیر ماسک و دستکش در زمان مراجعه به این مرکز به همراه داشته و استفاده کنند.

کوهزادی در ادامه با اشاره اعمال مقررات سختگیرانه در هنگام پذیرش و خدمات دهی به مراجعان تصریح کرد: اجازه ورود به افراد متفرقه داده نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: باهدف پیشگیری از تجمع مراجعان، طرح زوج و فرد پلاک‌ها اجرا می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار