استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: دستگاه های متولی ظرف ۲ هفته باید دلایل طولانی شدن روند احداث کارخانه‌ سیمان دهلران را بررسی و آنرا تعیین تکلیف کنند.
کد خبر: ۹۳۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 27 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی بیان کرد:: این طرح باید سریع تر تمام و به موقع کار انجام گیرد، مشمول زمان شدن به آفتی برای اجرای طرح ها تبدیل شده است.

وی گفت : دستگاه های متولی ظرف ۲ هفته باید دلایل طولانی شدن روند احداث کارخانه‌ سیمان دهلران را بررسی و آنرا تعیین تکلیف کنند.

استاندار ایلام تصریح کرد: برای راه اندازی این کارخانه تلاش های زیادی انجام و از همه توان استان استفاده کردیم، حتی در رایزنی با مسوولان ذیربط و در ستاد اقتصادی کشور موضوع را مطرح و مجوز ماده ۲۰ رفع موانع تولید برای این شرکت اخذ شده اما متاسفانه سرمایه گذاری پای کار نیامده است.

وی خواستار برخورد صریح و قاطع فرمانداری دهلران و صمت استان در این خصوص شد و تاکید کرد: راه اندازی کارخانه سیمان دهلران که بیش از ۱۲ سال است راکد بوده از مطالبات اصلی مردم منطقه است و لازم است بزودی این موضوع تعیین تکلیف شود.

سلیمانی دشتکی با عنوان این مطلب که حل مشکلات کارخانه سیمان دهلران منوط به اجرای تعهدات، همکاری و تسریع در بهره برداری این واحد است، تاکید کرد: دستگاه مسوول همچون فرمانداری دهلران، صمت استان و دستگاه های نظارتی باید سرمایه گذار را خواسته و ضرب الاجل ۲ هفته ای تعیین کنند تا متعهد به تعهدات خود از جمله سپرده گذاری و انجام ۱۰ درصد باقیمانده کار تا پایان سال مالی اقدام کند.

وی گفت: برای رفع مسائل و مشکلات باید ضمن حفظ وضع موجود و تقویت آن در جهت رفع موانع برای وضعیت مطلوب تلاش کرد و این نیازمند برنامه‌ریزی منسجم، پیگیری مستمر و اهتمام جدی در امور است که اینجا از دستگاه های درگیر در کار شرکت سیمان دهلران می خواهم نسبت به این مهم اهتمام جدی داشته باشند./ع

 

بیشتر بخوانید:

راه اندازی کارخانه سیمان دهلران از مطالبات اصلی مردم منطقه است

چندین پروژه بزرگ صنعتی و تولیدی دراستان به ارزش 200 هزار میلیارد ریال مهیای افتتاح است

افزایش تحصن و تجمع کارگری در دهلران / لزوم توجه مسئولان اجرایی در خصوص مشکلات کارگران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار