کارخانه سیمان دهلران یکی از طرح های عمرانی این شهرستان است که بیش از یک دهه است که کلنگ احداث آن به زمین زده شده و قرار شد این کارخانه در مدت معین فعالیت خود را شروع کند ولی متاسفانه عدم نقدینگی به موقع واخراج بیش از30 نفر از کارگران این کارخانه سبب شد مشکلاتی بر سرراه آن به وجود آید.
کد خبر: ۷۱۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 20 February 2019

کارخانه سیمان دهلران یکی از طرحهای عمرانی این شهرستان است که بیش از یک دهه است که کلنگ احداث آن به زمین زده شده است وقرار شد این کارخانه در مدت معین فعالیت خود را شروع کند ولی متاسفانه عدم نقدینگی به موقع واخراج بیش از30 نفر از کارگر این کارخانه سبب شد مشکلاتی بر سرراه این کارخانه به وجود آید، چرا که بازگشت به کار کارگران اخراجی با رای دیوان عدالت اداری با گذشت بیش از سه سال هنوز اجرایی نشده است ودر این راستا هنوز پرونده در دادگستری دهلران ودادگاه تجدید نظر استان در حال رسیدگی است.

مدیرعامل کارخانه سیمان دهلران گفت: کارخانه سیمان سال آینده فعالیت کامل خود را شروع می‌کند.

به گزارش تابناک ایلام ؛ رسول شفیعی در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار داشت  : با برنامه ریزی های صورت گرفته این کارخانه در ابتدای سال آینده فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

به گفته وی : تاکنون 30میلیون یورو تسهیلات ارزی ،51میلیارد و هفتصد میلیون تومان ازبانک های عامل و130میلیارد تومان سرمایه گذار هزینه کرده است.

مدیر عامل کارخانه سیمان دهلران افزود : برای تکمیل وراه اندازی کامل این پروژه حدود 60میلیارد تومان تسهیلات نیاز است.

 وی بیان داشت : در صورت تکمیل این پروژه سالیانه بیش از 1میلیون و دویست هزار تن سیمان تولید می شود.

شفیعی تصریح کرد : در حال حاضر روزانه یک هزار تن سیمان در این کارخانه آسیاب وبه کشور های قطر ،بحرین ،کویت وعراق صادر می شود.

مدیر عامل کارخانه سیمان دهلران در خصوص مشکل کارگران اخراج شده کارخانه سیمان دهلران گفت :این تعداد که اخراج شده اند کارگر پیمانکار بودند وبه خاطر اشتباه یکی از مدیران کارخانه بوده است؛ ودر این راستا پرونده در حال حاضردر دادگاه تشکیل شده است ومنتظر نتیجه نهایی آن هستیم .

وی یادآور شد  : برخی از بانک های عامل ،اموال کارخانه را توقیف وبه مزایده گذاشته اند، باید این مشکل حل وقرارداد با بانک ها مجددا تمدید شود ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار