باتوجه به بالا بودن هزینه های جاری زندگی و از طرفی روزهای پایانی سال وتورم سر سام آور می طلبد مسئولان اجرایی در خصوص پرداخت حقوق ومزایای کارگران ورود پیدا کنند
کد خبر: ۷۲۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 09 March 2019

تابناک ایلام – مجتبی کاور :: در هفته گذشته تحصن وتجمع تعداد زیادی ازکارگران شرکت های فعال در شهرستان دهلران اتفاق افتاد که بیشترین این تحصن ها مربوط به ان جی ال و پتروشیمی دهلران بود ولی گویا تحصن و تجمع ها در دهلران پایانی ندارند و این بار کارگران اخراجی کارخانه سیمان دهلران صبح امروز همراه با خانوده های خود در جلوی دادگستری دهلران با در دست داشتن پلاکارد خواستار اجرایی شدن رای دادگستری و دیوان عدالت اداری در خصوص بازگشت به کار وتعیین تکلیف خود با گذشت چهار سال دست به تجمع زدند .

باتوجه به بالا بودن هزینه های جاری زندگی و از طرفی روزهای پایانی سال وتورم سر سام آور می طلبد مسئولان اجرایی در خصوص پرداخت حقوق ومزایای کارگران ورود پیدا کنند تا زمینه نارضایتی این قشر زحمت کش فراهم نشود هرچند مسئولان وعده پیگیری پرداخت مطالبات آنها را در رسانه ها اعلام کردند ولی گویا تا به امروز این اتفاق نیفتاده است ؟

رئیس اداره تعاون ، کار ورفاه اجتماعی شهرستان دهلران گفت :در راستای پرداخت مطالبات کارگران مکاتبات لازم با شرکت های فعال در شهرستان صورت گرفته است.

عباس پیش بهار در گفتگو با تابناک بیان داشت: باتوجه به اینکه در هفته گذشته تعدادی از کارگران شرکت اویکو که به عنوان پیمانکار ان جی ال و پتروشیمی مشغول به کار است چندین ماه مطالبات کارگران را پرداخت نکرده پیگیری های لازم در این خصوص شده است.

وی اظهار داشت : هفته گذشته با استناد به ماده 37قانون کار در راستای پرداخت کلیه مطالبات کارگران مشغول در شرکت های فعال در شهرستان با توجه به ایام پایانی سال مکاتبه ای در خصوص شده است و در این راستا بازرسین کار این اداره به صورت مرتب موضوعات کارگری در شهرستان را پیگیری می کنند.

پبش بهار عنوان کرد : اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دهلران در راستای پیگیری حقوق و مزایای کارگران در شهرستان به صورت جدی دنبال می کند و اگر اجحاف در خصوص حق و حقوق کارگران صورت بگیرد این اداره به صورت ویژه پیگیری می کند ./م

اخبار امروز ایلام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار