مدیرکل راهداری و حمل و جاده‌ای ایلام گفت: نظارت کامل بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در جهت ‌رعایت پروتکل‌های بهداشتی با استقرار و فعالیت ۱۲ تیم گشت نظارتی در سطح استان بطور مستمر درحال انجام است.
کد خبر: ۹۲۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 05 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛نورالله دلخواه اظهار داشت: ضدعفونی کردن ناوگان قبل و بعد از هر سفر، الزام رانندگان و مهمانداران به استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، ضدعفونی کردن تجهیزات و محوطه پایانه ها توسط شهرداری ها از جمله اقدامات بعمل آمده در راستای حفظ ایمنی و سلامت مسافران است.

وی با بیان اینکه قبل از صدور بلیط توسط کاربران شرکت های مسافربری از طریق سیستم کنترلی ”سامانه سروا”، استعلام وضعیت مثبت یا منفی بودن آزمایش کووید ۱۹ متقاضیان بررسی می شود، افزود: درصورتی که آزمایش آنها براساس سامانه وزارت بهداشت مثبت باشد از صدور بلیط برای متقاضی جلوگیری بعمل می آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: همچنین روزانه و در بازه های زمانی متفاوت، گشت های کنترلی از همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نحوه ارائه خدمات و میزان رعایت پروتکل ها را رصد می کنند.

دلخواه اضافه کرد: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری (ماده ۱۱ - ۱۲ - ۱۴) معرفی و برابر ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

وی گفت: مردم می توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام منعکس نمایند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار