همزمان با دهه فجر انجام می شود ؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از بهره برداری 14 پروژه این اداره کل در دهه فجر خبر داد .
کد خبر: ۹۳۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 31 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه  اظهار داشت: این پروژه ها در سطح شهرستان های دهلران، آبدانان، ملکشاهی، ایوان، چوار و ایلام با ۷۰۵ میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات استانی و ملی احداث شده اند.

وی افزود : عملیات ساخت و بهسازی ۵۲ پروژه راه روستایی در این استان در دست اجراست که با بهره‌برداری از آنها وضعیت راه‌های روستایی بهبود می‌یابد.

دلخواه با بیان اینکه امسال ۷۸ کیلومتر راه روستایی در نقاط مختلف این استان در قالب طرح ابرار آسفالت شده است، گفت: امیدواریم تعهد این سازمان در استان در این طرح تا پایان سال مالی ۹۹ محقق شود.

وی به نهضت آسفالت و لکه‌گیری در سطح راه‌های استان در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: محدودیت اعتبارات، امکان اصلاح و روکش آسفالت تمامی راه‌های استان را نمی‌دهد و از همین رو محورهای پرتردد که مشکل بیشتری دارند در اولویت هستند.​

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به بهسازی راه‌های استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان آسفالت رگلاژی و لکه‌گیری هندسی(روکش) شده است.

دلخواه با اشاره به اقدامات این اداره کل طی چند سال گذشته، گفت: ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی ایلام از اولویت‌های کاری دولت است بطوریکه طی ۳۰ ماه گذشته سه هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال در حوزه راهداری ایلام هزینه شده است.

وی تاکید کرد: اجرای عملیات روکش آسفالت در راه‌های اصلی و فرعی بطور جدی در این مدت دنبال و با صرف اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال، ۳۶۰ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اینکه در ۲.۵ سال گذشته ۶۳ کیلومتر نیوجرسی و گاردریل در جاده‌های ارتباطی استان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال نصب شده است، گفت: ۵۸۰ دستگاه پل نیز در این مدت با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال تعمیر و بازسازی شده است./م

بیشتر بخوانید :

۲۵ میلیارد ریال برای ارتقای ایمنی مسیر مهران-دهلران هزینه شده است

شناسایی 68 نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار