رئیس پلیس راه ایلام خبر داد؛
رئیس پلیس راه استان از کسب رتبه بالاترین میزان کاهش تلفات حوادث رانندگی برون شهری به استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 25 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛رضا همتی زاده  اظهار کرد: در ارزیابی انجام شده بر اساس آمار پزشکی قانونی کل کشور، استان ایلام در بخش محورهای جاده‌ای برون شهری بیشترین کاهش تعداد متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی را در سطح کشور داشته است.

وی افزود: برنامه ریزی یکی از مهمترین عوامل دست یابی به این موفقیت است، قبل از آغاز سال ۱۳۹۹ برنامه جامع کاهش تصادفات رانندگی در محورهای برون شهری، توسط پلیس راه استان بوده است.

وی ادامه داد: مشارکت بسیار خوب مردم استان و افزایش سطح پایبندی به قوانین و مقررات رانندگی در استان مهمترین عنصر تاثیرگذار در این موفقیت مهم بوده و البته در کنار این موضوع تلاش‌های شبانه روزی و ایثارگرانه ماموران پلیس راه و مشارکت و هم افزایی دستگاه‌های خدمات رسان از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فوریت‌های پزشکی، هلال احمر، راه و شهرسازی و استانداری از مولفه‌های تاثیرگذار بر این دستاورد بوده است.

همتی زاده ضمن اشاره به اهمیت بسیار بالای سلامت جامعه و موضوع ایمنی در رانندگی و تاثیر منفی تصادفات بر مولفه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و … در کشور، گفت: افراد کشته شده در تصادفات رانندگی عمدتاً افراد جوان و مولد جامعه و بخش عظیمی از آنها سرپرست خانواده می‌باشند و از بین رفتن آنها تاثیرات بسیار مخربی بر پیکره اجتماع وارد می‌کند./ع

 

 

 

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار