معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام ؛
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: در بحث کمی سال ۹۶ تعداد ۴۷ حزب داشته‌ایم و هم اکنون این میزان به ۸۱ حزب افزایش یافته است و در بحث کیفی نیز خانه احزاب را شکل داده‌ایم.
کد خبر: ۹۲۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 23 December 2020

به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری اظهار کرد: اعتقاد راسخ به توسعه احزاب دارم و خوشبختانه در دولت تدبیر و امید در این زمینه اقدامات خوبی شکل گرفته است.

وی با عنوان این مطلب که افزایش احزاب سیاسی باعث افزایش تحرک و پویایی در فضای سیاسی و اجتماعی خواهد شد، بیان کرد: مادامی که آراستگی سیاسی پویا و قدرتمند هست که بازیگران اصلی سیاسی، احزاب باشند به همین منظور دنبال افزایش رشد کمی و کیفی احزاب در استان هستیم.

نوذری با عنوان اینکه متأسفانه در یک سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانسته‌ایم حضوری در خدمت احزاب باشیم، گفت: اما خوشبختانه با شکل دهی تالار احزاب در فضای مجازی توانسته‌ایم این ارتباط را برقرار سازیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با از بین رفتن این ویروس منحوس شاهد نشست‌ها و هم اندیشی احزاب و فعالین سیاسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و پرشور کردن این دوره از انتخابات باشیم.

وی تاکید کرد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و هر چه جلوتر می‌رویم فعالیت و جنب و جوش احزاب نیز بیشتر می‌شود که این مهم برای حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای حائز اهمیت است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار