استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با بیان اینکه مردمی بودن نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، دستگاه قضا و دستگاه اطلاعاتی باعث شد بسیاری از مشکلات را در استان به خوبی پشت سر بگذاریم، اظهار داشت: امروز نیز این وحدت و همدلی و همراهی مردم و مسوولان برای غلبه بر کرونا وجود دارد و در اینجا باز نقش نیروی انتظامی در کنترل ترددها، منع عبور و مرور شبانه، بحث پیشگیری از اجتماعات، عدم حضور در پارک‌ها، مراسمات شادی و عزا و آرامستان‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.
کد خبر: ۹۲۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ 22 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی افزود: در مسائل ذاتی، نیروی انتظامی نیز موفقیت‌های بسیار خوبی در استان بدست آورد بطوریکه در بسیاری از شاخص‌های اجتماعی مرتبط با کار نیروی انتظامی وضعیت بهتر و مطلوب‌تری ایجاد شد، بطور مثال امروز در بحث مبارزه با مواد مخدر جزو استان‌های پاک کشور هستیم، در طلاق رتبه ۳۰ و در اعتیاد ۲۷ که این آمارهای بسیار خوبی نسبت به کشور است.

استاندار ایلام گفت: در این ایام و در زمان تصدی سردار یاری به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان شاهد همکاری و همراهی بسیار قوی و در صف اول بودن این نیروی خدوم در امور استان بودیم که جا دارد اینجا از زحمات ایشان و مجموعه همکاران تشکر کنم.

سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه سردار یاری از بزرگان و نیکان استان ایلام است، افزود: تعامل و همکاری وی و مجموعه تحت امر در برهه‌های مختلف چون اربعین، سیل فروردین ماه ۹۸، مسائل اجتماعی، امور مربوط به شورای تامین و اکنون نیز در ارتباط با کرونا بی‌بدیل بوده است.

استاندار ایلام افزود: این فرماندهی در مسائل اجتماعی به ویژه در قضیه افزایش قیمت بنزین با حضور به موقع در بین مردم و ارتباط خوب به همراه مجموعه‌های ذیربط فضایی امن و تعاملی در استان برقرار کرد که از این حیث استان ایلام یک الگوی نمونه و ملی قلمداد می‌شود.

سلیمانی‌دشتکی به کنگره بزرگ اربعین اشاره کرد و گفت: در قضیه اربعین نیروی انتظامی به معنای واقعی در صف خدمت‌رسانی بود، بطوریکه با کمک این مجموعه و دیگر مجموعه‌های انقلابی و همراهی خوب مردم موفق شدیم حماسه‌های عظیم و بی‌بدیلی شکل دهیم تا جاییکه بالای ۶۵ درصد تردد زوار در سال‌های ۹۷ و ۹۸ از طریق مرز مهران بدون کوچک‌ترین مشکل انجام شد.

وی اضافه کرد: در بحث سیل نیز نیروی انتظامی باز در خط مقدم بود، در آن ایام مشکلی که داشتیم این بود که مردم طبق فرهنگ رایج برای تفریح به دل جنگل و بستر رودخانه‌ها می‌رفتند که اینجا لازم بود برای در امان ماندن مردم از سیل در مکان‌های امن و خارج از این مناطق آسیب‌پذیر قرار می‌گرفتند و این کار مهم توسط نیروی انتظامی انجام گرفت تا جایی که سردار یاری خود نیز بلندگو به دست از همه‌ درخواست می‌کردند که امسال چادرها را جمع کنیم.

وی در پایان از زحمات سردار یاری در طول دوران خدمت قدردانی کرد و گفت: آرزوی توفیق برای سرهنگ القاصی‌مهر فرمانده جدید نیروی انتظامی دارم، وی نیز از نیروهای خدوم و ارزشی است که همه به ایشان کمک خواهیم کرد و همه یار و یاور نظام و خدمتگذار مردم هستیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار