کلنگ ساخت مدرسه ۶ کلاسه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در روستای زیرتنگ بیجنوند از توابع بخش زاگرس شهرستان چرداول به زمین زده شد.
کد خبر: ۹۲۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 09 December 2020

به گزارش ایرنا، با حضور فرماندار، معاون اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و جمعی از مدیران محلی کلنگ ساخت مدرسه ۶ کلاسه در روستای زیرتنگ بیجنوند بخش زاگرس از توابع شهرستان چرداول به زمین زده شد.

مدیر آموزش و پرورش چرداول در این آیین گفت: این فضای آموزشی توسط خیر تهرانی و در زمینی به مساحت کلی یک هزار و ۴۷۰ متر مربع و زیربنای ۷۰۰ متر مربع در ۲ طبقه ساخته می شود که شامل نماز خانه، آزمایشگاه، کتابخانه و قسمت اداری و آموزشی است.

اکبر زمانی ادامه داد: اعتبار احداث این پروژه ۵۰ میلیارد ریال است که بطور کامل توسط خیر پرداخت و مهر ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون پنج فضای آموزشی با ۲۰ کلاس درس با مشارکت خیرین در این شهرستان به بهره برداری رسیده و یک مدرسه ۶ کلاسه دیگر نیز با رشد فیزیکی ۷۰ درصدی در آسمان آباد در دست ساخت است که دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

زمانی یادآور شد: یک مدرسه ابتدایی در روستای هلت تکمیل که از اوایل هفته آینده توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تجهیزات آن انجام و مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، همچنین مدرسه ابتدایی روستای دره چپی با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در دست ساخت است که همه این فضاهای آموزشی با مشارکت خیرین ساخته می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار