مدیرعامل شرکت گاز ایلام ؛
مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: مشترکان این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۴ میلیون مترمکعب گاز طبیعی(تجاری، خانگی و صنعتی) مصرف کردند.
کد خبر: ۹۱۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 15 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛عباس شمس اللهی با بیان اینکه مصرف گاز طبیعی و محاسبه گاز بهاء براساس فصل سرد و گرم صورت می گیرد، اظهار داشت: طول مدت زمانی فصل سرد از نیمه اول آبان ماه شروع و ۱۵ فروردین ماه به اتمام می‌رسد و در طول فصل سرد مشترکین گاز طبیعی از یارانه بیشتری برخوردار می شوند.

وی بیشترین میزان مصرف گاز در سال جاری را مربوط بخش صنعتی عنوان کرد و افزود: کارخانه سیمان ایلام با ۱۷ درصد و شرکت پتروشیمی ایلام با ۳۰ درصد کل گاز مصرفی استان، بزرگترین مصرف کننده گاز در استان هستند.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام میزان مصرف گاز خانگی را نیز در این مدت ۳۳ درصد عنوان کرد و یادآور شد: در مجموع میزان‌ مصرف گاز در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

شمس اللهی تاکید کرد: توسعه گازرسانی در استان همچنان ادامه دارد و تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت همچون گذشته گاز بطور مستمر و مداوم و به صورت کیفی در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

وی در خصوص پایداری جریان گاز در فصل سرد سال گفت: با بسترسازی و تقویت زیرساخت های خطوط انتقال و شبکه های گازرسانی، روند تداوم خدمت رسانی به مردم استان از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و امیدواریم امسال و با اجرای تمهیدات لازم هیچگونه قطعی گازی نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام اضافه کرد: با افزایش برودت هوا و افزایش مصارف گاز طبیعی در فصل سرما صرفه جویی در مصرف این حامل انرژی بسیار مهم بوده و مشترکان گرامی با رعایت الگوی مصرف بهینه و رعایت دمای رفاه ( ۱۸ الی ۲۱ درجه سانتیگراد) شرکت گاز استان ایلام را در ارائه خدمات مستمر یاری دهند.

وی اضافه کرد: علاوه بر اقدامات یاد شده، بازرسی از همه ایستگاه های تقلیل فشارگاز استان و نیز کنترل کیفی تمامی اقلام پروژه ای با هدف ارزیابی کیفیت و نیز بررسی رعایت استانداردهای لازم در اجرای پروژه ها انجام شده است./ع

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار