مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام ؛
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت:میزان بدهی این شرکت ۱۳۰ میلیارد ریال مربوط به مشترکان خانگی و ۷۰ میلیارد ریال نیز مربوط به دستگاه ها و سازمان های دولتی سطح استان است.
کد خبر: ۹۱۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 09 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛نورااله تیموری اظهار داشت: از این میزان بدهی شرکت ۱۳۰ میلیارد ریال مربوط به مشترکان خانگی و ۷۰ میلیارد ریال نیز مربوط به دستگاه ها و سازمان های دولتی سطح استان است.

وی افزود: در شرایط حساس کنونی که استفاده از آب شرب برای بهداشت فردی جزو مهمترین نیازهای مبارزه با کرونا است این شرکت برای تامین و توزیع آب شرب در شهرها و روستاها و تداوم خدمات در بخش های مختلف اعم از اتفاقات، فنی و آزمایشگاه ها نیازمند تعامل و همکاری مشترکان با پرداخت به موقع آب بها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: انتشار این ویروس، فشارهای اقتصادی و کاهش درآمدها را لمس و احساس می کنیم، بنابراین در این ایام سخت برای خدمت رسانی به ویژه در بخش تامین و توزیع آب شرب سالم و پایدار که این روزها مهمترین نیاز مبارزه با ویروس کروناست، شبانه روز تلاش می کنیم.

تیموری یادآور شد: تمامی همکاران ما در بخشهای مختلف اتفاقات، فنی، آزمایشگاها در شهرها ، روستاها و در مناطق صعب العبور بی وقفه حضوری فعال دارند تا آب، این مایه حیات و الفبای پاکیزگی همچنان برقرار باشد.

وی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، شرکتی غیر دولتی است که برای خدمات رسانی به ویژه در شرایط کنونی انتشار ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی به تعامل و همکاری هم استانی های عزیز در پرداخت به موقع آب بها نیاز دارد.

مدیرعامل آبفای ایلام ادامه داد: همکاران ما در صورتی می توانند به فعالیتهای خود در بخش تامین و توزیع آب و نیز اجرای طرحهای فاضلاب در راستای ارتقای بهداشت و سلامت عمومی ادامه دهند که مشترکان نیز در پرداخت به موقع قبض آب همکاری لازم را داشته باشند.

تیموری گفت: از آنجایی که بودجه عمومی اختصاص یافته به این شرکتها، رقم قابل توجهی نیست بنابراین منابع مالی مورد نیاز  برای تامین آب از محل پرداخت قبوض تامین می‌شود که کمبود منابع مالی می تواند باعث اختلال در امر خدمت رسانی و توسعه طرحهای آبرسانی شود.

وی افزود: وصول مطالبات علاوه بر اینکه در تامین نیازهای مالی شرکت تاثیرگذار است در بهبود مصرف آب توسط مشترکین نیز تاثیر بسزایی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: با پرداخت حق آب مصرفی از سوی مشترکان علاوه بر تامین نیازهای مالی شرکت و بهبود مصرف آب از سوی مشترکان در افزایش کیفیت و کمیت خدمات شرکت نیز تاثیر گذار است.

مدیرعامل آب و فاضلاب ایلام با بیان اینکه بیماری کرونا باعث افزایش سرانه مصرف آب تا بیش از حد مجاز در فصل تابستان شد، گفت: میانگین افزایش مصرف آب در استان در این ایام ۳۰ درصد بود.

تیموری افزود: طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان آب و فاضلاب، میزان مصرف آب در استان در ایام شیوع کرونا در فصل تابستان افزایش چشمگیری یافت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت آب شرب مردم روستایی و شهری استان مطلوب است به شهروندان توصیه کرد: تا از مصارف غیرضروری خودداری کنند.

تیموری یادآور شد: سامانه ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان به صورت شبانه روز در خدمت شهروندان است تا حوادث شبکه های آب یا فاضلاب را  جهت رسیدگی و رفع مشکل، گزارش نمایند.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین برنامه های شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، جلوگیری از مشکل کم آبی در ایام تابستان در استان و به خصوص در شهر ایلام بود که این مهم بدون مشکل انجام شد./ع

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار