مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از ارائه خدمات بهداشتی به ۱۱ هزار و ۵۵۳ نفر از مردم ایلام توسط آمران سلامت در یک هفته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 03 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛علی اصغر علی اکبری از خدمت رسانی این جمعیت در قالب ارائه توصیه‌های بهداشتی مقابله با کرونا از آغاز اجرای طرح آمران سلامت از پنج آبان تاکنون در استان به ۱۱ هزار و ۵۵۳ نفر در طرح آمران سلامت خبر داد.

وی بیان کرد: ۶۸۴ نفر روز از اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در قالب ۵۷ تیم در پایگاه‌های ثابت، سیار و خانه‌های هلال در طرح آمران سلامت فعالیت می‌کنند.

علی اکبری اضافه کرد: طرح آمران سلامت، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با هدف ارائه توصیه‌های لازم به هموطنان عزیز با استفاده از ظرفیت اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در حال اجرا است.

وی گفت: اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با مشارکت در این طرح در میادین اصلی شهر و سایر مکان‌های پر رفت و آمد، ضمن ارائه آموزش نکات بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هموطنانی که بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله عدم استفاده از ماسک، نسبت به تردد در سطح معابر اقدام کرده را به رعایت پروتکل‌ها و همچنین احترام به سلامت دیگر هموطنان ارشاد می‌کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار