استاندار ایلام به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 06 August 2020

به گزارش تابناک ایلام، متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«ن والقلم و ما یسطرون»

۱۷ مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار است. این روز یادآور عرصه‌ای پرمسئولیت و خطیر و فرصتی برای قدردانی از زحمات انسان‌هایی است که مجاهدانه برای بازگویی و انعکاس حقایق، پرچم آگاهی و دانایی و دانستن را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته‌اند.

روز خبرنگار یادآور مجاهدان بی ادعایی است که جان در کف اخلاص گذاشتند تا رسالت خطیر خود را به سرانجام رسانند، خبرنگارانی که در برهه‌های مختلف یار و همراه مردم و مسئولان بوده‌اند. آنانی که دانستن را حق مردم می‌دانند و با رعایت اخلاق حرفه‌ای و با شجاعت در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند.

در استان ایلام نیز همواره با وجود چنین انسان‌های آگاه و متعهدی شاهد خلق و ثبت لحظات زیبایی از تعهد و مسئولیت پذیری اجتماعی خبرنگاران در هنگامه‌های سخت بوده‌ایم.

آری در حماسه بزرگ اربعین، در حادثه سیل فروردین ماه و در شیوع بیماری کرونا و دیگر وقایع و رخدادها حقیقتاً نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران بی بدیل و شایسته تقدیر است.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید مظلوم محمود صارمی، فرا رسیدن ۱۷ مرداد "روز خبرنگار" را به تمامی اصحاب قلم و رسانه استان که صادقانه و خالصانه در عرصه مهم اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقدامات و فعالیت‌های دولت در حوزه‌های گوناگون تلاش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و توفیق، عزت و سلامتی همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

قاسم سلیمانی‌دشتکی
استاندار ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار