در دیدار فرماندار آبدانان با خبرنگاران عنوان شد:
؛در این دیدار رییس اداره ارشاد اسلامی آبدانان ضمن گرامیداشت این روز گفت :خبرنگاران طلایه داران جبهه آزادی، چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.
کد خبر: ۸۸۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۹ 06 August 2020
به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار فرماندار آبدانان میزبان تعدادی از خبرنگاران شهرستان بود.
 
به گزارش تابناک ایلام ؛در این دیدار رییس اداره ارشاد اسلامی آبدانان ضمن گرامیداشت این روز گفت: خبرنگاران طلایه داران جبهه آزادی، چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.
 
سمیه حیدری افزود: وجود ویروس منحوس کرونا و شیوع آن باعث گردید امسال نتوانیم تمام و کمال در خدمت خبرنگاران بوده و برنامه ای مجلل و در شان و جایگاه این عزیزان برگزار کنیم لذا بصورت نمادین و با حضور محدودی از فعالان رسانه شهرستان این روز را گرامی داشتیم.
 
وی ابتکار تشکیل کارگروه رسانه در استان را مثبت ارزیابی و بیان داشت: خبرنگاران شهرستان از فعالان و پیش قراولان این کارگروه بوده و در انعکاس اخبار شهرستان سرآمد بوده اند.
 
در ادامه فرماندار آبدانان 17 مرداد را روزی مهم در تاریخ توصیف کرد و گفت: در این روز قداست قلم مزین به خون شهید صارمی شد تا ارزش آن برای ما دوچندان شود. 
 
سیروس مراد حاصلی نقش رسانه ها در تعالی و آگاهی بخشی جوامع انکار ناپذیر دانست و گفت: خبرنگاران همواره باید حقایق گرا بوده و با نقد دلسوزانه و پیشنهادات سازنده در راه توسعه مسئولان را یاری کنند.
 
وی به نقش تشکیل کارگروه رسانه ای در فضای مجازی اشاره و عنوان کرد :این کارگروه تهدید کرونا را به فرصتی برای ارتباط مستمر مسئولین و رسانه ها ایجاد و استفاده از نظرات صاحب نظران در جهت مبارزه با این ویروس سازنده و کارگشا بود.
 
فرماندار آبدانان گذری به کارهای انجام شده در شهرستان داشت و افزود: شهرداری در راستای ارائه خدمات و انجام امور شهری برای رفاه و آسایش شهروندان کارهای ارزنده ای انجام که کاملا ملموس و شایسته بیان هستند.
 
وی با نام بردن از یکی از مدیران موفق شهرستان اظهار داشت: حقیقتا با توجه به تحریمهای ظالمانه و شرایط نامطلوب اقتصادی کشور در انجام پروژه های عمرانی با مشکل مواجه هستیم اما با این حال اداره  راه و حمل و نقل جاده ای با استفاده از ماشین آلات خود در ترمیم، تسطیح و عریض کردن مسیرهای مواصلاتی و نیز حذف نقاط حادثه خیز بسیار موفق عمل کرده که لازم میدانم به مهندس رشیدی و همکارانش خداقوت و دستمریزاد گویم.
 
در خاتمه با اهدا لوح تقدیر از خبرنگاران شهرستان تجلیل شد.
آبدانان بهروز مردانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار