مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از ضدعفونی و فرآیند تب‌سنجی در محل برگزاری امتحانات نهایی در ایلام خبر داد و گفت: امتحانات نهایی در ۹۹ حوزه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۶۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲ 09 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام، رضا زینی وند مقدم گفت: با توجه به تأثیر شیوع این بیماری بر نحوه‌ی برگزاری امتحانات نهایی پایه سوم متوسطه تمهیدات لازم در سطح استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به همین منظور حوزه‌های امتحانات نهایی استان ایلام از ۵۹ حوزه به ۹۹ حوزه افزایش و در قالب هفت حوزه تصحیح در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: هم اکنون آزمون‌های امتحانات نهایی با حضور هفت هزار و ۸۹۲ دانش‌آموز در سطح استان در همه رشته‌های نظری و فنی سوم متوسطه و پیش‌دانشگاهی قدیم در حال برگزاری است.

زینی وند مقدم اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده این امتحانات از ۱۷ خرداد لغایت ۱۶ تیرماه در جریان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام ضمن تأکید بر حفظ سلامت دانش آموزان و حفظ امنیت امتحانات نهایی تصریح کرد: برای حفظ سلامت دانش آموزان قبل از ورود دانش آموزان محل‌های حوزه‌های امتحانات نهایی ضدعفونی و فرایند تب سنجی و استقرار دانش آموزان در محل آزمون با رعایت فاصله دو متر انجام می‌گیرد.

زینی وند مقدم بیان کرد: مراقبین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی در همه حوزه‌های امتحانات نهایی حضور دارند و بر فرایند رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت دارند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار