فرماندارچرداول مطرح کرد
درهفته دولت امسال 59پروژه مختلف با اعتباری بالغ بر 260میلیارد ریال در سطح شهرستان چرداول به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ 25 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،پرویز کولانی فرماندار چرداول در نشست خبری روز سه شنبه از افتتاح 59پروژه هفته دولت  در سطح شهرستان چرداول خبرداد وگفت :درهفته دولت امسال 59پروژه مختلف با اعتباری بالغ بر 260میلیارد ریال در سطح  شهرستان چرداول به بهره برداری می رسد.
فرماندار چرداول به عملکرد دولت یازدهم در شهرستان چرداول اشاره کرد وافزود:با عنایت به تخصیص  اعتبارات سفر استانی ریاست جمهوری درسال گذشته وهمچنین اعتبارات استانی مجموعا مبلغ 230میلیارد ریال اعتباردرسطح شهرستان توزیع وهزینه گردیدکه دراین زمینه بسیاری از پروژه ها ی راکد فعال گردیدند.
بهره برداری از ایستگاه پمپاژ میدر هلیلان با اعتباری بالغ بر 110میلیارد ریال
فرماندار چرداول درادامه به تشریح مهمترین پروژه هایی که درهفته دولت امسال درشهرستان چرداول به بهره برداری می رسند پرداخت وافزود:طرح ایستگاه پمپاز میدر یکی از مهمترین پروژه های کشاورزی دربخش هلیلان است که بابهره برداری از آن میزان 500هکتاراز اراضی کشاورزی مستعد این روستا تحت پوشش شبکه آبیاری قرار گرفته واین طرح قطعا دررشد وشکوفایی واشتغالزایی برای روستاییان این منطقه نقش بسزایی خواهد داشت .
بهره برداری از مجتمع آبرسانی شهرشباب با اعتباری بالغ بر 12میلیارد ریال
کولانی در ادامه خاطر نشان کرد :بمنظور رفع مشکل آب شرب شهر شباب وتعداد 5روستای مجاور آن مجتمع آبرسانی شباب با اعتبار 12میلیارد ریال به بهره برداری می رسدکه با بهره برداری از این مجتمع آبرسانی مشکل آب شرب شهرشباب وتعدادی از روستاهای همجوار آن که سالهاست با مشکل کم آبی مواجهه هستند مرتفع خواهد شد.
بهره برداری از 3طرح گردشگری درشهرستان چرداول
کولانی تصریح کرد:با اشاره به اینکه شهرستان چرداول در مسیر راه کربلا قرار دارد ارتقاء کمی وکیفی زیرساختهای گردشگری این شهرستان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که دراین راستا طرحهای رستوران زنجیره وسویتهای اقامتی تالار نشمیل وهمچنین جایگاه سی ان جی شهر شباب باهزینه کرد اعتباری به میزان 45میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده اند که در هفته دولت به بهره برداری می رسند.
طرحهایی برای عمران وآبادانی روستاها
کولانی به اجرای پروژهای عمرانی درروستاهای شهرستان پرداخت وگفت:عمران وآبادانی روستاها یک اولویت اساسی برای دولت تدبیر وامید است برهمین اساس وبمنظور ارتقاء شاخص های رفاهی درروستاها ،طرح های هادی وبهسازی معابر وآسفالت خیابانها با اعتباری به میزان40میلیارد ریال در روستاهای شهرستان به بهره برداری خواهند رسید.
مشارکت سرمایه گذاران درطرحهای تولیدی شهرستان
فرماندار شهرستان چرداول به رشد سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی شهرستان اشاره کرد وافزود:بهبود وضعیت اقتصادی ورفع مشکلات معیشتی مردم از مهمترین برنامه های دولت یازدهم است که بصورت ریشه ای دردستور کار دولتمردان قرار دارد ،از آنجاییکه اجرای سیاستهای تنش زایی این دولت باعث بوجود آمدن فضایی آرام درسطح جامعه شده است به همین دلیل سرمایه گذاران بدون هرگونه دغدغه ای وبا آرامش خاطر درطرحهای تولیدی مشارکت می نمایند.
سرمایه گذاری در طرح های تولیدی جوجه یکروزه ومرغ مادر وهمچنین طرح فولاد وکارخانه نوشابه ویتامینه نمونه بارزی از سرمایه گذاری بخش خصوصی درطرحهای تولیدی شهرستان است که با بهره برداری از آن علاوه بر رونق اقتصادی روستاها بصورت مستقیم برای یکهزارنفر ایجاد اشتغال درپی خواهدشد.
فرماندار چرداول در پایان از افزایش 60 درصدی اعتبارات در سال جاری خبر داد و گفت: اولویت اعتبارات سال 94 تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و توزیع آن بر اساس نیازمندی‌ها و اولویت‌های ضروری شهرستان چرداول است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار