استاندار ایلام به مسافرین ‍ هشدار داد:
استاندارایلام گفت : در جهت حفظ سلامت شهروندان هر مسافر در مبادی ورودی استان که مشکوک به بیماری کرونا باشد تا مشخص شدن نتیجه آزمایش ها به مدت ۱۴ روز قرنطینه می شود.
کد خبر: ۸۲۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 01 March 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی ضمن توصیه به افراد دارای علائم بیماری کرونا به عدم مسافرت، تاکید کرد: در جهت حفظ سلامت شهروندان هر مسافر در مبادی ورودی استان که مشکوک به بیماری کرونا باشد تا مشخص شدن نتیجه آزمایش ها به مدت ۱۴ روز قرنطینه می شود.

وی در ادامه به مصوبه شورای استانی مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: یکی از مصوبه های مهم این ستاد کنترل مبادی ورودی استان است و در این میان بدون هیچ ملاحظه ای با مسافرینی که دارای علائم بیماری کرونا باشد بر اساس پروتوکل ترسیم شده در این زمینه عمل خواهد شد.

استاندار ایلام در ادامه خواستار همکاری بیشتر مردم در راستای کنترل و مقابله با بیماری کرونا شد و گفت: در این شرایط مردم تا می توانتد از مسافرت های غیر ضرور خودداری کنند و در این راستا به تمامی شهروندان ایلامی که در مناطق مختلف کشور هستند توصیه می کنیم در همان مناطق باشند.

وی در خصوص تردد در مرز مهران گفت: در مرز هرگونه تردد و رفت آمد زوار را ممنوع کرده ایم اما تعدادی که درآن طرف مرز داریم تنها در صورت معاینه و انجام تست و سالم بودن می توانند برگردند.

سلیمانی دشتکی در پایان گفت: تعدادی از خارجی ها که در مرز مهران حضور داشته اند، تاکید کرده ایم به مناطق خود برگردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار