کد خبر: ۸۰۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲ 28 December 2019

غلام رضا تاجگردون در همایش تجدید پیمان طایفه قلعه کهنه با نماینده مردم گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران وباشت گفت: اینقدر این جلسه پرشور است که هم صحبت کردن سخت است و هم کنترل این شور هیجان!
وی ایل باوی را مایه افتخار دانست وگفت: این جمع تعصب نشان دادند برای انچه که دارند و باید نگه دارند ، محکم ایستاده اند.
وی ادامه داد: قلعه باشت طوفانی به پا کرد که از ابرشان همه فتنه ها را خاموش و ابر را بدون باران محو شد.
تاجگردون تصریح کرد: از همه روش ها برای مقصد شومشان استفاده می کنند که بهترین شیوه را فتنه و اختلاف افکنی می دانند.
سخنان تاجگردون دراین همایش از ابتدا با حمله به رقیب آغاز شد و گفت : عزیزی به من گفت قورباغه ها زیاد قور قور می کردند پدرشان به آنها گفت به جای قور قور کردن کمی صدای بلبل را در بیاورید آنها به پدرشان گفتند شما به جزء قور قور چیزی به ما یاد ندادی، این را گفتم که بدانید دوستانمان بجز قور قور کردن چیزی بلد نیستند.
نماینده گچساران وباشت افزود : در روزهای گذشته یکی از عزیزان قشقایی به من گفت اگر باوی غلام رانمی خواهد قشقایی غلام را شش دانگ می خواهد.
‌وی گفت: ایل باوی افتخارش این است که غلام را پرورش داد و به ایل قشقایی و کهگیلویه و بویراحمد وایران برای خدمت گذاری داده است .
تاجگردون تصریح کرد: فضای انتخاباتی در شهرستان شکل گرفته قصد دارند برخی طوایف به جان هم بیندازند که خوشبختانه در نطفه خفه شد.
وی ادامه داد: من دیروز در همایش بوستان گفتم طوفانی به پا کنید که ابرهای بی باران محو شود و امروز با این دلگرمی شما این ابرها محو شد .
وی افزود: دوستانی که به ساحت شما بی حرمتی شد امروز با فرزند خودتان دست گرم دهید و به او انگیزه می دهید و به او می گویید دلسرد نشو.
تاجگردون ابراز کرد: ما هدفمان خدمت است خدمتی که آثارش را دیده اید و می بینید.
وی با بیان اینکه قرار نیست زیاده گویی کنیم و به کسی بتازیم گفت: رسالت ما آن چیزی است که تاکنون ادامه داده ایم و همچنان ادامه خواهیم داد.
تاجگردون با بیان اینکه نخبه کشی در ذات ما نبوده و نیست افزود: ما نخبه کشی نکردیم و شما نخبه ها را به قهقرا بردید و من امروز دست آنها را می گیرم.
وی تصریح کرد: تبعیض و بی عدالت در شرایط ضمن به سبیه خیانت است به فرزندان.
تاجگردون گفت: ما به دنبال یک هدف بزرگ هستیم هدفی که من شاید هنوز نتوانسته ام آن را به تصویر بکشم.
وی ابراز کرد: چند شب پیش جمعی از جوانان باشت به من گفتند اصلا تو چرا در این شرایط کاندیدا می شوی تو که میدانی در مملکت چه خبر است،به آنها گفتم من بهتر از هر کسی میدانم چه خبر است شما باید به فکر باشید.
وی تصریح کرد: در جمعی عرض کردم شما فرض کنید زمینی دارید که می خواهید در آن ساختمان بسازید پروانه می گیرد و به زور اسکلت آن را بالا می آوردید و بعد سقف آن را می زنید و سپس دل زده و دلسرد می شوید !
وی خطاب به مردم گفت:هشت سال پیش گفتم مردم گچساران و باشت به زندگی بد عادت کرده اند در کوخ زندگی می کردیم در حالی که فکر می کردند در کاخ هستید.
تاجگردون خطاب به مردم گفت: وسط کار ساختمان را رها نکنید من همان اسکلت ساخته شده ام که باید آن بنا بر دوش من ساخته شود.
وی ابراز کرد: مردم نباید فراموش کنند کجا بودن،کجا هستند و قرار است به کجا برویم، تو به چه چیزی میخواهی مردم را تحریک کنی به عزتشان؟
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار