کد خبر: ۸۰۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 23 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در پی انتشار یادداشتی از عضو شورای شهر دهدشت با عنوان "انتقاد عضو شورای شهر «دهی در دشت» از مسئولان" یکی از مخاطبان با ارسال یادداشتی به آن واکنش نشان داد!
فرافکنی به سبک عضو شورای شهر دهدشت برای توجیه ناکارآمدی 
جناب آقای جمشیدی بجای فرافکنی به مردمی که به شما اعتماد کردند پاسخ دهید  برای حوزه عمران و مبلمان شهری براساس و عده هایی که به مردم داده بودی چه اقدامی انجام داده اید؟ ،به مردم پاسخ دهید برای متنوع کردن درآمدزایی شهرداری چه اقدامی انجام داده اید،در بحث زیبا سازی و بانشاط کردن فضای شهری چه کاری انجام داده اید ؟ ،در توسعه فضای سبز شهری چه عملکردی دارید؟ ،احتمالا به این موضوع واقفید که شهرداری سازمان و نهادی خودگردان و مستقل می‌باشد که باید با خلاقیت و مدیریت پویا و شناور در جهت درآمدزایی برای کمک به توسعه‌ی عمرانی فضای شهری حرکت کند جنابعالی از روزمه ی کاری خود در این زمینه به مردم فهیم شهر دهدشت پاسخ دهید.
جناب آقای جمشیدی اگه شما دلسوز شهر و مردم هستید و در قبال مسئولیت خود احساس وظیفه می‌کنید ابتدا نگاهی به وظایف خود بیاندازید بعد زبان به نقد دیگران بگشایید.
در جایی جناب جمشیدی اشاره کرده دهی در دشت ما هم با این گفته موافقیم چون نشان بارزی از ناتوانی و ناکارآمدی شورای شهر و شهرداری می‌باشد .
آیا جناب جمشیدی از خود پرسیده اند مدیریت شهری مسئول و پاسخگوی اصلی در  قبال تبدیل دهدشت به دهی در دشت می‌باشند.
چطور به ذهن جنابشان خطور نکرده که مهاجرت حدود نیمی از ساکنان در ادوار گذشته را به دلیل نبود امکانات شهری حداقلی را نقد کنند یا اینکه دچار پدیده مذموم قوم گرایی و تخریب هدفمند گردیده که متاسفانه  باید گفت مرقومه اش چنین امری را تصدیق می‌کند.
اینکه جناب دکتر تاجگردون از اعتبارات نفت برای بازسازی بافت فرسوده شهر گچساران تخصیص گرفته از حقوق مسلم مردم گچساران و بر اساس قانون مصوب نمایندگان مجلس می‌باشد اما آیا چنین رویه ای در سایر استانها یا سایر شهرهای استان مرسوم و معمول است ؟بی شک پاسخ منفی است.
جناب آقای جمشیدی شما در سوابق کاری خود صد ساعت کار در حوزه عمرانی و مدیریت شهری دارید که بتوانید در راستای  حل  مشکلات شهری قدمی برداری و یا اینکه طرحی یا راهکاری ارائه دهید.
جناب آقای جمشیدی شورا و شهرداری جای طرح مسائل سیاسی و جهت گیری سیاسی له یا  علیه افراد نیست که جنابعالی در راستای تأمین منافع فردی خود به آن دامن بزنی چه برسد به اینکه زیر مجموعه ی وزارت کشور باشی که خودش مجری انتخابات است و همه کارکنان خود را از وارد شدن به این فضا شدیداً نهی کرده است.
در پایان لازم میدانم جناب آقای جمشیدی را ارجاع دهم به وظایف شورای شهر و شهرداری و راهکارهای عملی و علمی برای تأمین اعتبار پروژه ها و مبلمان شهری تا شاید بتوانند از اندک زمان باقیمانده خود در جهت توسعه ی زیر ساخت‌ها ی شهری در راستای وعده‌هایی که به مردم داده اند استفاده بهینه برده باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار