کد خبر: ۸۰۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵ 18 December 2019
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج مرکز این استان میزبان هفتمین جشنواره استانی اسوه های صبر و مقاومت است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ امیرعباس آسمند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ مصادف با ۲۰ جمادی الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن برگزار خواهد شد.
وی افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره یک روزه شامل جمعی از مسؤولان اجرایی، قشرهای مختلف مردم و مادران، همسران و دختران شهدای کهگیلویه و بویراحمد است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۳۰۰ نفر از مادران و همسران شهدای استان در این جشنواره با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل می‌ شوند.
سرهنگ آسمند عنوان کرد: دستگاه های مختلف اجرایی و به ویژه نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره با اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس استان همکاری کنند.
وی ابراز داشت: زنان کشور و کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس با الهام گرفتن از تعالیم ناب اسلامی نقش بی ‌بدیلی در صحنه‌ های مختلف داشتند.
سرهنگ آسمند گفت: هم اینک نیز زنان ایران اسلامی می توانند با تربیت صحیح نسل‌ های آینده به موفقیت هر چه بیشتر کشور در جبهه جنگ نرم کمک بسزایی کنند.
کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار