فرمانده انتظامی شهرستان ایلام:
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: آتش‌سوزی در ایلام جان 2 نفر را گرفت.
کد خبر: ۷۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 03 August 2015

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اعلام شکایت فردی از یک کلاهبردار با هویت معلوم که اقدام به چندین فقره کلاهبرداری با عناوین جعلی مقامات کشوری کرده بود، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی توانستند با ترفندهای خاص پلیسی متهم را که در یکی از استان‌های همجوار حضور داشت به داخل استان ایلام جهت ملاقات و انجام معامله صوری بکشانند و با هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد: در بازرسی اولیه از خودروی متهم تعدادی مدارک دولتی از قبیل چند فقره کارت تشریفات خام با آرم وزارت امور خارجه، تعدادی وسایل پلیسی از قبیل چراغ آژیر و تابلو ایست و یک فقره کارت تشریفات به نام فرد متهم با هولوگرام جعلی کشف شد.

وی با اشاره به این که این کلاهبردار حرفه‌ای با ترفندهای مختلف یک میلیارد و 200 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است. خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: بعضا مشاهده می‌شود، افراد کلاهبردار با عناوین دولتی اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان می‌کنند که نیاز است مردم نسبت به هشدارهای انتظامی در این خصوص توجه داشته باشند و در صورت مشاهده این افراد سریعا موضوع را به پلیس 110 گزارش دهند.

* نقص فنی در لوله کشی گاز 2 جوان را به کام مرگ کشاند

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از یک فقره آتش‌سوزی منزل که به دلیل نقص فنی در لوله کشی گاز در شهرستان ایلام به وقوع پیوست، خبر داد.

پیری گفت: کلانتری 15 شهرستان ایلام صبح امروز به محض اطلاع از وقوع یک فقره آتش‌سوزی منزل در روستای چالسرا سریعاً به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خاطر نشان کرد: دو جوان 25 و 34 ساله که کارگر یک شرکت لوله‌کشی گاز بودند، در حال تعویض آبگرمکن منزل دچار آتش‌سوزی شده و جان خود را از دست دادند.

وی با بیان این که در این حادثه دو نفر دیگر نیز زخمی و منزل هم دچار خسارت مالی شد. یادآور شد: دلیل اصلی این حادثه ایجاد نقص فنی در لوله‌کشی گاز منزل عنوان شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار