فرماندار ایلام ؛
فرماندار ایلام گفت: تشریح عملکردهای دولت با نگاه سیاسی از رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی جلوگیری خواهد کرد بنابراین بدور از هر گونه حاشیه، تاثیرات وجود نظام در بین مردم نمایان شود و مدیران با اخلاق مداری و وطن دوستی در کنار هم سیاست داخلی دولت را احیا کنند.
کد خبر: ۷۰۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 22 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ معروف بسطامی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 26 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 180میلیارد تومان در دهه فجر امسال در سطح شهرستان افتتاح وکلنگ زنی می شود.

وی اضافه کرد : این 26 پروژه شامل 21 طرح عمرانی با اشتغالزایی برای 226 نفر و 5پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان که نقش کلیدی را در توسعه و پیشرفت شهرستان ایلام در پی خواهد داشت .

بسطامی افزود:این طرح ها در حوزه های گازرسانی ،برق و انرژی ، آب روستایی، بهداشت ودرمان ، آموزش و ورزش است که جمعا برای 272نفر نیز اشتغالزایی خواهند داشت .

وی افزود:امیدواریم با بهره برداری از این تعداد پروژه و برنامه ها و خدمات در دست اجرا مردم از آن استفاده لازم را داشته باشند .

فرماندار ایلام بیان داشت :زمان و شرایط بیسار حساسی را در پیش داریم دشمن با ترفند ها گوناگون در صدد وارد کردن ضربه به انقلاب اسلامی است ما اکنون نیازمند یک انسجام ،وحدت ، مودت و دوستی بین تمامی احاد ملت هستیم که با حضور و نمایش اقتدار مردم در روز 22بهمن شاهد مجد و عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود .

وی افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مدیران دستگاه های اجرایی در نشست ها و جلسات دستاوردهای دولت را بازگو کنند تا عظمت انقلاب برای مردم روشن شود.

بسطامی هدف از برگزاری این جلسات را هم اندیشی بین مدیران در راستای بهتر اجرا شدن برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

فرماندار ایلام شعار محوری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را افتخار به گذشته، امید به آینده عنوان کرد و گفت: یکی از شاخص های مهم در شرایط کنونی، مردم سالاری دینی است چرا که اقشار مختلف مردم در سرنوشت خود به صورت مستقیم و غیر مستقیم دخیل بوده و ما نیز باید با خدمت رسانی در راستای توسعه استان تلاش کنیم.

فرماندار ایلام مهمترین دستاورد نظام را با سواد بودن مردم عنوان کرد و افزود: قبل از پیروزی انقلاب کمتر از 30 درصد مردم سواد داشتند اما اکنون به برکت نظام این آمار ببیش از 90 درصد افزایش یافته و از این رو باید همواره قدردان این نعمت باشیم.

وی تاکید کرد: به واسطه فرهنگ ایثار و شهادت بین ملت، جوانان و توانمندی نظامی، دشمن امروز اجازه تعرض به خاک ایران را به خود نخواهد داد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار