- مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد ایلام گفت: با رایزنی های انجام گرفته با ستاد عالی کانون های مساجد کشور مجوز ایجاد 10 کانون جدید فرهنگی، هنری مسجد اخذ شده است.
کد خبر: ۶۹۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹ 20 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام علی چراغی پور اظهار داشت : تعداد کانون های فرهنگی ، هنری مساجد استان با راه اندازی این کانون های جدید به 305 مورد افزایش خواهد یافت، چراکه هم اکنون 295 کانون در استان فعال است.

وی افزود: استقبال عموم مردم از این مراکز مناسب است و بیش از 20 هزار ایلامی در این مراکز عضویت دارند.

وی به برنامه های این دبیرخانه در دهه فجر امسال اشاره کرد و یادآور شد: امسال برای نخستین بار و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سرود همگانی 'خمینی ای امام' همزمان با سراسر کشور در ایلام اجرا می شود.

به گفته حجت الاسلام چراغی پور، طرح سراسری گروه سرود 40 هزار نفری دبیرخانه کانون های مساجد سراسر کشور همزمان با چهلمین فجر انقلاب اسلامی امسال برای نخستین بار اجرا می شود.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح روز 12 بهمن ماه ساعت 9:33 و همزمان با سالروز ورود بنیاگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن این سرود در سراسر کشور اجرا می شود.

وی گفت: سهم ایلام از این جمعیت 40 هزار نفری 600 نفر بوده که در ویژه برنامه گرامیداشت سالروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر ایلام که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود، اجرا خواهند داشت.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد ایلام گفت: این گروه سرود ویژه برادران و در سن جوانان و نوجوانان هفت تا 40 سال هستند که سرود معروف 'خمینی ای امام' را در سالروز لحظه ورود امام (ره) به میهن اجرا خواهند کرد.

چراغی پور ادامه داد: این برنامه ملی با حضور دانش آموزان و بسیجیان شهر ایلام و با مشارکت آموزش و پرورش و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این دبیرخانه همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مجموع 40 برنامه مختلف را برنامه ریزی کرده که در طول دهه فجر امسال اجرا خواهد کرد. /م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار