در جلسه ای با حضور مسئولان کشوری تفاهم نامه هایی با نیروهای مسلح منعقد شده است که از امکانات هوایی نیروهای مسلح برای اطفا حریق جنگل ها در کشور استفاده شود.
کد خبر: ۶۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱ 13 July 2015
به گزارش تابناک ایلام
مرتضی اکبرپور در نشست ستاد مدیریت بحران در استان ایلام، اظهار داشت: چابک سازی و هماهنگی شورای هماهنگی استان ها هدف برگزاری کارگاه های آموزشی ستاد شورای هماهنگی بحران در استان های غربی کشور است.

وی به نقش مردم در مدیریت بحران اشاره کرد و افزود: نقش مردم در مدیریت بحران در کشور یک مولفه برای آمادگی و مقابله بهتر و مناسب تر در شرایط بحرانی است.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور عنوان کرد: هدف این است که در مقوله آمادگی یک آمادگی بی درنگ از دولت تا جامعه ایجاد شود و آسیب پذیری مخاطرات و بحران ها کاهش پیدا کند و به حداقل برسد.

وی گفت: هماهنگی بین اعضا گام نخست در مدیریت بحران است و نوع مقابله با حادثه ای که از قبل برای آن برنامه ریزی می شود با حادثه ای که غیر منتظره است متفاوت است و باید به گونه ای اقدام کرد که در شرایط بحرانی که از پیش تعیین نشده است بتوان اقدامات مناسبی انجام داد.

اکبرپور خاطرنشان کرد: در این کارگاه های آموزشی تجربه مواقع بحرانی و نوع مدیریت در آن شرایط بین استان ها منتقل می شود.

وی تصریح کرد: در جلسه ای با حضور مسئولان کشوری تفاهم نامه هایی با نیروهای مسلح منعقد شده است که از امکانات هوایی نیروهای مسلح برای اطفا حریق جنگل ها در کشور استفاده شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار