رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ایلام از پلمپ ۲ واحد کبابی و ۲ واحد قصابی به دلیل استفاده از سنگدان مرغ در گوشت کوبیده و تخلفات بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ 05 March 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر علی‌رحمی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی کشتار غیر مجاز دام و طیور و کنترل مراکز عرضه فرآورده های خام دامی جهت ارزیابی و شناسایی نوع گوشت و کیفیت آن، کنترل ترکیب و ردیابی استفاده احتمالی از سنگدان به جای گوشت قرمز ، کارشناسان این اداره اقدام به نمونه‌برداری از گوشت کوبیده موجود در واحدهای قصابی و کبابی در حال ارزیابی و ارسال به آزمایشگاه مرکزی سازمان دامپزشکی هستند.

وی گفت: در این راستا ۲ واحد کبابی و ۲ واحد قصابی به دلیل استفاده از سنگدان مرغ در گوشت کوبیده و تخلفات بهداشتی با هماهنگی و دستور مقام محترم قضایی و دستگاه انتظامی پلمپ شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ایلام به شهروندان توصیه کرد پس از انتخاب گوشت از متصدی بخواهند در حضور خود اقدام به تهیه کوبیده کند.

علی‌رحمی تصریح کرد: با توجه افزایش کنترل و نظارت این مراکز توسط کارشناسان دامپزشکی با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و افزایش سرانه مصرف فرآورده‌های خام دامی و تقاضای مصرف‌کنندگان ، شهروندان عزیز می‌توانند موارد تخلف را به شماره تلفن ۱۵۱۲ و یا ۳۲۲۲۰۲۶۶ اداره دامپزشکی شهرستان گزارش دهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار