باحضور استاندار؛
امروز پنجشنبه محمدرضا مروارید استاندار ایلام با حضور در بخش چوار ابتدا پروژه های آسفالت ، ایجاد و توسعه شبکه معابر در این بخش را افتتاح کرد.
کد خبر: ۴۸۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 24 August 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛این پروژه با سرمایه گذاری پنج میلیارد و 700 میلیون ریال انجام گرفته و در سطحی به مساحت 41 هزار و 370 متر مربع اجرا شده است.
 
کلنگ زنی پارک امید به مساحت یک هکتار و با اعتبار چهار میلیارد و 260 میلیون ریال از محل منابع تملک دارایی در منطقه بهمن آباد بخش چوار دیگر پروژه ای بود که با حضور استاندار ایلام آغاز شد.
 
محمدرضا مروارید در ادامه فاز اول احداث چمن مصنوعی زمین فوتبال این شهر را افتتاح کرد.
 
این پروژه که سال 92 آغاز شده بود با زیربنای 24 هزار و 548 متر مربع از محل منابع وزارت نیرو اجرا و 30 میلیارد ریال برای بهره برداری از این طرح ورزشی هزینه شده است.
 
بازدید از مراحل اجرایی سد گلال نیز دیگر برنامه ای بود که با حضور استاندار ایلام انجام گرفت.
 
سد گلال با هدف تامین آب آشامیدنی بخش چوار و همچنین تامین آب بخش صنعت شهرستان ایلام بویژه مجتمع پتروشیمی و پالایشگاه گاز اجرا می شود.
 
این سد خاکی ۷۰ متر ارتفاع، طول تاج ۳۸۴ متر ، ۱۵ کیلومتر خط انتقال و یک ایستگاه پمپاژ دارای حجم مخزن ۲۰ میلیون متر مکعب است و طول دریاچه آن نیز سه کیلومتر خواهد بود و هم اکنون بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
در مجموع همزمان با هفته دولت 37 طرح در حوزه های مختلف عمرانی ، آموزشی ، فرهنگی و اقتصادی در شهرستان ایلام بهره برداری می شود که 440 میلیارد ریال برای اجرای آنها هزینه شده و زمینه اشتغال 57 نفر را فراهم آورده است.
 
همچنین در این ایام کلنگ اجرای 10 طرح دیگر در این شهرستان به زمین زده می شود
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار