با این حساب و با توافق 4نفر از اعضای شورای شهر مهران ،می توان گفت؛ نشستن جهانگیر رستم زاد بر صندلی شهرداری مهران تقریبا به قطعیت رسیده ودراولین نشست رسمی شورای شهر ،این انتخاب رسمی ونهایی خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 24 August 2017
یکی دو روز گذشته وهمزمان با آغاز فعالیت رسمی شوراهای پنجم ،طوفانی از ابقاء و عزل ها، شهرداریهای سراسر کشور را فراگرفت  .دراین بخت آزمایی بزرگ ،شانس با برخی از شهرداران همراه شد وتوانستند با جای گرفتن در دل اعضای شورای جدید ،همچنان بر مسند خود باقی بمانند .ولی بسیاری از آنان نیز به هردلیل نتوانستند برای ادامه فعالیت ،اعضای شورا را مجاب کنند.
دراین بین ،تاکنون شهرداران ایلام ومهران ،بعنوان مهمترین شهرهای استان ایلام که البته بیش از سایر شهرهای استان در کانون توجهات قرار گرفته اند،در لیست رفتنی ها قرار دارند.
 
به گزارش تابناک ایلام ، پس از آنکه اعضای شورای شهرهای ایلام ومهران، در اولین روزکاری خود، برای ادامه فعالیت شهرداران فعلی این شهرها به توافق نرسیدند ،به این ترتیب آقایان منت محمدی و صادق فتاحی در زمره شهردارانی قرار گرفتند که باید غزل خداحافظی مدیریت خود را بخوانند .
 
هرچند بر شیوه و موقعیت زمانی انتخاب شهرداران  و رفتار اعضای شورای شهرهای ایلام ومهران انتقادات جدی وارد است ،اما به هرحال اعضای شورای شهر براساس قانون و حدود و اختیارات خود در انتخاب شهرداران مخیر بوده واین حق قانونی انهاست که بر سر ماند یا رفتن شهرداران ،تصمیم اتخاذ نمایند.
 
روز گذشته اعضای شورای شهر ایلام با 4رای موافق ،طالب صادقیان را بعنوان شهردار ایلام انتخاب کردند . اگر چه تاکنون انتخاب شهردار جدید مهران با حرف وحدیث ها و گمانه زنی های متعددی به همراه بوده،اما گویا شورای این شهر هم برای انتخاب شهردار جدید به ایستگاه نهایی نزدیک شده است.
 
بااستناد به اعلام یک منبع موثق در شورای شهر مهران ،تا روز گذشته سه نفر از شوراییان با انتخاب " جهانگیر رستم زاد " بعنوان شهردار جدیداین شهر  به توافق رسیده بودند ،اما گویا با رایزنی های صورت گرفته ،یکی دیگر از اعضای شورا نیز به جمع موافقین رستم زاد پیوسته است.
 
با این حساب و با توافق 4نفر از اعضای شورای شهر مهران ،می توان گفت؛ نشستن جهانگیر رستم زاد بر صندلی شهرداری مهران تقریبا به قطعیت رسیده ودراولین نشست رسمی شورای شهر ،این انتخاب رسمی ونهایی خواهد شد.

رستم زاده دارای کارشناسی ارشد ودانشجوی دکترای شیمی فیزیک دانشگاه اصفهان   است .وی ریاست دانشگاه علمی کاربردی واحد سرابله، بخشدارصالح آباد و بخشدار ملکشاهی را درکارنامه خود دارد .رستم زاد همکنون نیز بعنوان شهردار لومار به فعالیت مشغول است.انتشار چندین مقاله علمی وکسب عنوان شهردار برتر سال95استان نیز در کارنامه سوابق علمی وتجربی وی قرار دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار