فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری سارق احشام روستاهای اطراف ایلام و کشف سرقت به ارزش بیش از۹۰۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴ 01 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ حمید فتاحی  گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی ازساکنین روستاهای اطراف شهر ایلام مبنی بر سرقت احشام روستاییان مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در تشریح این خبر بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با همکاری واحد تجسس کلانتری ۱۵ با انجام اقدامات شبانه روزی پلیسی توانستند سارق احشام را شناسایی وبا هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کنند.

وی در ادامه افزود: سارق یادشده در تحقیقات اولیه به سرقت تعداد قابل توجهی احشام به ارزش ریالی ۹۰۰ میلیون ریال اعتراف ،که در این راستا پرونده ای تشکیل وجهت بررسی بیشتر در دست اقدام می باشد.

سرهنگ فتاحی در پایان با اشاره به اقدامات رد گم کنی سارق مانند شستشوی کامل وایجاد تغییرات در پشم وشمایل احشام سرقتی وفروش آنها به مالخرها از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از وقوع سرقت از خرید احشام زنده و یا خرید گوشت از قصابی های غیرمجاز خودداری کنند.


سرقت احشام با خودرو پراید 

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از دستگیری فردی خبر داد که هر از چندگاهی با استفاده از یکدستگاه پراید احشام دامداران را به سرقت می برد.

سرهنگ "مهرداد علیمحمدی" گفت: به دنبال برخی سرقت ها از دامداران در مناطق اطراف شهرستان دره شهر موضوع در دستور کار یگان های انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:با اشراف اطلاعاتی پلیس عامل این سرقت ها شناسایی و صبح امروز توسط مأموران انتظامی زرین دشت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: بررسی های اولیه پلیس مشخص کرد:متهم با استفاده از خودرو پراید احشام سرقتی را بدور از چشمان دامداران جابجا می کرد.

سرهنگ علیمحمدی خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد که از آنطریق نیز روانه زندان شد. /م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار