حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت :مذاکره چنانچه غیر عادلانه باشد در برابر تهدید موجب ضعف شده و پاسخ ایران در برابر تهدیدهای داعش نیز بدرستی انجام گرفته است. با بیان اینکه اقتدار مقوله ای قابل معامله نیست
کد خبر: ۴۵۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 05 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در اختتامیه دومین هفته قرآن و عترت استان ایلام در مجتمع ارشاد افزود: در واقع اقتدار نظامی و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی آمریکا را هراسان کرده است.
 
 
امام جمعه ایلام با بیان اینکه گفتمان امام و انقلاب مبنای سیاست خارجی است، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به اذعان بسیاری از کشورها اعم از دوست و دشمن به قدرت برتر منطقه تبدیل شده که این عزت و استقلال و اقتدار را در سایه تعالیم قرآن کریم بدست آورده است.
 
وی اضافه کرد: اگر جوامع اسلامی همه در آستانه قرآن قرار بگیرند و اخلاق را از این کتاب به عنوان سبک زندگی انتخاب کنند شاهد کاهش و رفع بحران های عمیق فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اخلاقی خواهیم بود.
 
حجت‌الاسلام لطفی با بیان اینکه هرچه فاصله بشر از معارف بیشتر باشد چالشهای خطرناک در انتظار انسان خواهد بود گفت: قرآن تعهد داده که اگر به کلام وحی عمل شود ضامن سعادت دنیا و آخرت خواهد بود.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام نیز دراین آیین گفت: اگرچه دشمنان اسلام در طول تاریخ سعی داشته مسلمانان را از تعالیم حیات بخش قرآن دور کنند ولی قرآن دژ مستحکم مسلمانان بوده است.
 
علی محمد نیاکان ترویج فرهنگ قرآنی، شناسایی استعدادهای قرآنی و تجلیل از فعالان قرآنی را از اهداف برگزاری دومین هفته قرآن و عترت استان ایلام عنوان کرد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار