بسته خبرهای ویژه تابناک ایلام
روزهای گذشته موضوع برگزاری مناظره بین ستاد انتخاباتی روحانی ورییسی در یکی از دانشگاههای ایلام حسابی خبر ساز شد . در زیر بخش خبری گزیده ای از اخبار سایتهای خبری استان در این خصوص را مشاهد می کنید
کد خبر: ۴۲۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 16 May 2017
تحولات در گذر است و چرخش خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی هستند  که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه هم  به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک ایلام »، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک ایلام  را می‌بینید.

روزهای گذشته موضوع برگزاری مناظره بین ستاد انتخاباتی روحانی ورییسی در یکی از دانشگاههای ایلام حسابی خبر ساز شد . در زیر گزیده ای از اخبار سایتهای خبری استان در این خصوص را مشاهد می کنید:
 
رییس ستاد روحانی دراستان حاضر به مناظره نشد
خبرگزاری مهر -ایلام نوشت :صبح امروز قرار بود در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام مناظره ای میان جلال میرزایی رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان ایلام با علی اصغر شریفی راد از فعالان اصولگرای استان ایلام انجام شود که میرزایی در مکان مورد نظر حضور نیافت و از طرف خود جواد شرفخانی را به عنوان نماینده معرفی کرده بود که شریفی راد از مناظره به شرفخانی خودداری کرد. گفتنی است جلال میرزایی عنوان کرده چون علی اصغر شریفی راد هیچ مسئولیتی در ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری ندارد حاضر به این مناظره نشده است در حالیکه گفته شده قبلا این مناظره را پذیرفته بود.
 
اقدام رییس ستاد روحانی مصداق بی احترامی به دانشجویان بود
 سایت خبری ایلام بیدار نوشت :روز گذشته در حالیکه قرار بود مناظره ای با مضمون انتخابات در دانشگاه آراد ایلام برگزار شود اما با عدم حضور جلال میرزایی، نماینده ستاد روحانی در محل برگزاری، این مناظره لغو شد.

در راستای لغو مناظره علیرغم جوسازی های اصلاح طلبان مبنی بر عدم حضور نماینده ستاد انتخاباتی رییسی در مناظره اما مسئول برگزاری این مناظره قویا این موضوع را تکذیب  و علت لغو مناظره را عدم حضور جلال میرزایی عنوان کرد.

محمد میرزایی حیدری"، مسئول برگزار کننده این مناظره در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار گفت:  من مجری برنامه بودم وبعنوان مسئول برگزاری مناظره با آقایان شریفی راد و میرزایی تماس گرفته و درخواست برگزاری مناظره را در دانشگاه بیان کردم که مورد قبول هردونفر واقع شد.

فرار رییس ستاد روحانی درایلام  از مناظره
 
ایلام رصد نوشت :اخیرا با وجود هماهنگی و اطلاع رسانی و اخذ مجوز برای مناظره بین آقای میرزایی رئیس ستاد آقای روحانی در استان و آقای شریفی راد نماینده جبهه نیروهای انقلاب در استان یک موج رسانه ای ایجاد شد که تمامی مردم مشتاق مشاهده و نتیجه گیری در خصوص این مناظره شدند.

این مناظره که کاملا از قبل اطلاع رسانی شده بود و با رضایت کامل طرفین صورت میگرفت متاسفانه جناب آقای میرزایی در جلسه مناظره بدون اطلاع قبلی حضور نیافت و از شرکت در این مناظره با نماینده جبهه مردمی نیروهای انقلاب سرباز زد!

جای تعجب دارد که وی قبلا این مناظره را قبول کرده بود و در مورد زمان ،مکان و ریز جزئیات برنامه مطلع شده بودند، اما دقیقا در زمان برگزاری مناظرات وی به دلیل نامعلومی به جلسه ای در دانشگاه پیام نور می رود و در آنجا حضور می یابد!

بی عرضگی وکیل الدوله
ایلام رصد نوشت :دیشب حدود ۱۰ شب خبر رسید جلال میرزایی نماینده روحانی در ایلام از مناظره با دکتر علی اصغر شریفی راد جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور در سال 88 انصراف داده است و امروز صبح در دانشگاه پیام نور ایلام سخنرانی می کند. 

امروز میرزایی به عنوان یک وکیل الدوله تمام عیار به صورت یک طرفه هر چه خواست گفت و حدود ۱۰۰ نفر از اعضای ستادهایش برای نمایش دست و هورا و رقص و سوت راه انداختند. 

در این میان عده ای از دانشجویان انقلابی با اعتراض به وکیل الدوله بودن و فرار وی از مناظره، خواستار پاسخگویی وی شدند که جز توهین های وی و برخورد اعضای ستادش چیزی تحویل نگرفتند. و تفکر گازانبری و لوله کردن را به خوبی نمایش دادند.

تبدیل شهرک های صنعتی به خانه باغ اصلاح طلبان
 
ایلام پویا نوشت:در شهرکهای صنعتی استان ایلام تعداد 260 واحد تولیدی از سال 70 تاکنون با اشتغالزایی 4 هزار نفر و حجم سرمایه گذاری به مبلغ 2700 میلیارد ریال، طبق پروانه صادره از سازمان صنعت و معدن به بهره برداری رسیده اند.

متاسفانه از این 260 واحد به جرات میتوان گفت که تعداد 60 واحد در حال حاضر و آن هم بصورت یک شیفت و یا بصورت سفارشی و یا فصلی فعالند یعنی حدود 23 درصد و از 4 هزار نفر زیر 700 نفر مشغول بکار هستند؛ این فاجعه ای برای صنعت استان است.

 عمده ورشکستگی و تعطیلی و تملک واحدهای صنعتی به بانک های عامل در همین دولت ناکارامد روحانی بوده است و عدم تدبیر و ورود کالای قاچاق و گرانی مواد اولیه، وام های با بهره بالا و عدم حمایت دولت باعث همین تعطیلی و ورشکسته شدن کارخانه جات شد.

بدتر از همه اینها در حال حاضر شاهد اردوگاه اصلاح طلبان در شهرک صنعتی ایلام هستیم که بجای ایجاد کارخانه، زمین دولتی را برای ایجاد خانه باغ دریافت کرده اند؛ البته با جواز پوشالی و کشکی از سازمان صنعت و معدن برای اینکه توجیه داشته باشند و فرار از قانون .



 
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار