بررسی روزنامه های اصفهان در روز دوشنبه
تابناک: روزنامه های اصفهان در شماره امروز خود به بررسی آمادگی پلیس برای برگزاری جشن نیمه شعبان پرداختند.
کد خبر: ۴۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 01 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، روزنامه های اصفهان در شماره امروز خود به بررسی آمادگی پلیس برای برگزاری جشن نیمه شعبان پرداختند.

طارمی در کوچه جوانمردان لیگ برتر عنوان عکس صفحه اول روزنامه نسل فردا بود که درباره کار خداپسندانه طارمی نوشت: مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس با انتشار نامه‌ای بخشی از حقوق خود را به امور خیریه اختصاص داد.خدایا خودت می دانی من راضی به نوشتن این بیانیه نبودم.هدف من جلب رضایت تو و نشاندن لبخند روی صورت بندگانت بود و بر عهدم پایدارم اما اصرارهای وکیلم مرا ناچار به نوشتن این بیانیه کرد. .من با پرسپولیس در فصلی که گذشت 150 میلیون تومان بود که با احتساب برخی آپشن هاو شرایطی که در آن وجود داشت تا 400 میلیون تومان می رسید.از این مبلغ با محاسبات خودم حدود 150 میلیون تومان اولیه را دریافت کرده ام و از مسولین محترم باشگاه استدعا دارم 250 میلیون تومان باقیمانده را 1)مبلغ50 میلیون تومان برای کودکان بی‌سرپرست استان بوشهر2)مبلغ 50 میلیون تومان در اختیار سازمان لیگ قرار گیرد تا از آن محل دو جایزه تهیه شود. اول  
جایزه ای به نام جایزه ناصرحجازی و دوم جایزه ای به نام جایزه علی دایی گلزن برتر فوتبال جهان 3) 50 میلیون تومان را به عنوان هدیه‌ای ناقابل تقدیم می کنم به علیرضا نفر فرزند مهدی نفر 4)50 میلیون تومان هدیه ناقابل را تقدیم می کنم به خانواده علی اکبریان و امیدوارم به زودی با حضور پدر، کانون گرم خانواده شان رونقی دوباره بگیرد.5. با افتخار هدیه ناقابل 50 میلیون تومانی‌ام را تقدیم به کریم باوی مهاجم سابق تیم های ملی، شاهین و پرسپولیس می کنم.وکیلم پیگیری لازم برای رسیدن وجوه به دست صاحبانش را انجام می دهد.خدایا تو راضی باش با بندگانت می توانم کنار بیایم.یاعلی. خاک پای ایران و ایرانی مهدی طارمی.

http://www.isfahanziba.ir/sites/default/files/styles/newspaper_original/public/newspaper/1394/03/10/image/1.jpg?itok=243UBcBc
روزنامه اصفهان زیبا در خبری به نقل از فرمانده انتظامی استان اصفهان از آمادگی پلیس برای برپایی جشن بزرگ نیمه شعبان در اصفهان خبرداد و نوشت:فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس با تمام توان برای فراهم کردن جشن عظیم نیمه شعبان در استان اصفهان به هیات ها، مراکز فرهنگی و مردم کمک خواهد کرد. سردار آقاخانی در دومین نشست خبری خود در سال جاری، در جمع نمایندگان رسانه های گروهی اصفهان، ادامه داد: همچنین پلیس اصفهان برای فراهم کردن مقدمات اعزام کاروان بزرگ از اصفهان برای مراسم رحلت بنیانگذار انقلاب و 14خرداد، اعلام آمادگی کرده است.وی تصریح کرد: سایر میاحث امنیتی و انتظامی برای مراسم 14 خرداد و جشن نیمه شعبان در دستور کار پلیس قرار دارد.

رتبه اول استان در کشف جرایم خشن

سردار آقاخانی با بیان اینکه اصفهان در سال 93رتبه نخست کشف جرایم خشن را در کشور به خود اختصاص داده است، گفت: سال گذشته، اصفهان موفق شد در میان 10 استان بزرگ کشور در حوزه ماموریت های پلیس آگاهی رتبه نخست را کشف کند. وی ادامه داد: اصفهان در کشف جرایم خشن 82.5درصد رشد داشته است.وی همچنین از کسب رتبه نخست معاونت فرهنگی این فرماندهی ، رتبه اول این فرماندهی در کشور در برقراری امنیت استان در نوروز94 و رتبه اول برخورد با مردم در نوروز سال جاری (در نظرسنجی استانداری اصفهان) خبر داد.

توقیف200خودروی مدل بالا

فرمانده انتظامی استان از برخورد با ویراژ و دور دور خودروهای گران قیمت در سطح شهر تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: طی هفته گذشته 200 خودروی مدل بالا توقیف و روانه پارکینگ شده است. وی با بیان اینکه دور دور خودروهای لوکس و موتور سواران در بعضی از نقاط شهر به دغدغه مردم تبدیل شده است، افزود: همچنین در مدت زمان یاد شده 300 خودرو نیز اعمال قانون شده است.آقاخانی ادامه داد: تا کنون 50درصد این معضل رفع شده که این طرح تا رفع کامل مشکل ادامه خواهد داشت.

گلوگاه های استان تقویت می شود

آقاخانی با اشاره به سیاست های سال جاری فرماندهی انتظامی استان در حوزه مواد مخدر گفت: با توجه به تاکید استاندار اصفهان به عنوان رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، مصوب شد که از اعتبارات خاص این شورا برای تقویت گلوگاه های استان جهت پیشگیری از ورود مواد مخدرو کالای قاچاق به اصفهان، هزینه شود.وی در ادامه به عملکرد اردیبهشت این فرماندهی اشاره کرد و افزود: کاهش 3درصدی سرقت های مهم و خشن، کاهش18درصدی سرقت خرد و موتور و کاهش 20درصدی سرقت مغازه در اردیبهشت سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در اصفهان به ارتقای احساس امنیت در اصفهان کمک کرده است.گفتنی است در اردیبهشت ماه، رشد 68درصدی کشفیات مواد مخدر حاصل شده که به گفته آقاخانی، کشف صعودی مواد مخدر در سال جاری ادامه خواهد داشت.آقاخانی درباره ماموریت ها و تماس های فوریت های پلیس110 گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری، 143هزارو 171 تماس با پلیس 110 برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12درصد رشد تماس های فوریتی اتفاق افتاده است. شایان ذکر است که از این میزان تماس، 90هزار فقره عملیاتی بوده است.همچنین در ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 19درصدی برخورد با اشرار حاصل شده است. رشد 6درصدی دستگیری سارقان و رشد 50درصدی کشف قتل در اردیبهشت ماه اتفاق افتاده که در مجموع در حوزه سرقت و پلیس آگاهی رشد2.2درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حاصل شده است. گفتنی است در مورد برخورد با جرایم خشن و تحرکات مجرمان خیابانی،رشد 14درصد ی به ثبت رسیده است.

کاهش 21درصدی فوتی ها درتصادفات

در ماه گذشته کاهش 30درصدی تصادفات فوتی در حوزه درون شهری و کاهش 14درصدی فوتی در برون شهر حاصل شده که در مجموع از شاخص ناجا نیز بالاتر است. برای انتظام بخشی در حوزه پلیس راهور برخورد با آلودگی صوتی، افراد فاقد کلاه ایمنی، خودروها و موتورسیکلت های فاقد پلاک و خودروها با شیشه دودی رشد23درصدی رشد داشته است.سردار آقاخانی از طرح تشدید با قاچاق کالا و مواد مخدر در استان خبر داد که در همین راستا در ماه گذشته 42نفر دستگیر و 32فقره پرونده نیز تشکیل شده است.همچنین در مدت زمان یاد شده ،طرح برخورد با باک اضافه و جاساز قاچاق سوخت در اصفهان انجام شده که 31دستگاه خودرونیز توقیف شد. در حوزه سوخت قاچاق 4درصد رشد کشف درماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته،در اصفهان ثبت شده است.

کاهش کشته موتورسیکلت سواران

آقاخانی با بیان اینکه با اجرایی شدن طرح برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف، از تعداد کشته های موتورسواران کاسته شده است، گفت: طی مدت زمانی که از اجرای این طرح می گذرد، نسبت به سال گذشته، 15نفر از تعداد کشته های موتور سوار کاسته شده است. وی ادامه داد: در این طرح تعداد موتور سیکلت مسروقه نیز کشف شده و همچنین از میزان ورود موتور سواران به مناطق ممنوعه همانند پیاده روها کاسته شده است.

پرونده اسید پاشی مختومه نشده است

فرمانده انتظامی استان، ضمن تاکید بر پیگیری پرونده اسیدپاشی اصفهان گفت: این پرونده در صدر و اولویت اول پرونده های جرایم خشن استان قرار دارد و حتی ناجا برای پیگیری آن به اصفهان کمک می کند.وی همچنین از ورود زیاد اتباع خارجه به صورت قاچاق به اصفهان خبر داد و گفت: در عین حال که حورود اتباع خارجی غیر مجاز به اصفهان زیاد است؛ دستگیری افاغنه که به صورت غیر مجاز وارد اصفهان شده اند نیز بسیار زیاد است. آقاخانی تاکید کرد: خودروهایی که به قاچاق افاغنه اقدام می کنند از 6ماه تا یک سال توقیف خواهند شد.



http://www.esfahanemrooz.ir/pdf/pic/2398-L-1.jpg
http://www.zayanderoud.com/PaperPhotos/1394/3/11/1/1.jpg

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار