تاکنون حدود ۲۶ تخلف انتخاباتی در استان اصفهان شناسایی و به متخلفان تذکر داده شده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ 29 January 2024

رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح ده شب ده مسجد از سوی دستگاه قضایی استان در راستای تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایام الله دهه فجر در حوزه‌های قضایی و دیدار چهره به چهره با عموم مردم، گفت: هر کس در هر حدی که توان دارد در مسیر جهاد تبیین نقش خود را ایفا کند، چرا که هیچ کس منکر مشکلات و معضلات موجود نیست؛ نظام هم با این معضلات و تخلفات رخ داده برخورد کرده و نسبت به آن بی تفاوت نبوده و ضرورت دارد، اقدامات مقابله‌ای نیز اطلاع رسانی و تبیین شود.
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ۱۵ مورد تخلف تبلیغات زودرس داوطلبان افزود: هر چه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم با حجم بیشتر تبلیغات زودرس روبه رو خواهیم شد و باید مسوولان ضمن رصد مستمر و به موقع، به داوطلبان تذکر دهند.
وی همچنین از ارجاع یازده مورد تخلف انتخاباتی دیگر به شعب ویژه دادسرا خبر داد و گفت: در این خصوص دستگاه قضایی استان با هدف پاسداری از قانون و به تشخیص اعضای کمیته بررسی و نظارت نسبت به اعلان تذکر و تشکیل پرونده قضایی اقدام می‌کنند.
رئیس کل دادگستری استان از داوطلبان و حامیان آنها خواست با رعایت قانون و احترام به حقوق دیگر داوطلبان از انجام تخلفات انتخاباتی از جمله انجام هزینه‌های نامتعارف، راه اندازی کارنوال، انجام تجمعات غیرقانونی، تخریب دیگر داوطلبان در فضای مجازی و حقیقی و ... خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار